جنبش انقلابی متحد خلقها HBDH در اروپا: صیانت از انقلاب روژاوا وظیفە ماست

جنبش انقلابی متحد خلقها HBDH برای حضور در راهپیمایی و تجمع روز شنبە در دویسبرگ فراخوانی را صادر کرد.

جنبش انقلابی متحد خلقها HBDH برای حضور در راهپیمایی و تجمع روز شنبە در دویسبرگ فراخوانی را صادر کرد. در این فراخوان آمدە است کە همانگونە کە دیروز از کوبانی صیانت کردیم، وظیفە ما امروز این است کە از انقلاب روژاوا دفاع کنیم.

در بیانیە صادر شدە آمدە است کە این جنبش بە عنوان سازمانی دمکراتیک و انقلابی ترکیە، باکور کوردستان و اروپا، وظیفە دارند کە در مقابل دولت فاشیست ترک و سایر دولتهای فاشیستی و امپریالسیتی منطقە، خط مشی مبارزە مشترک را پیگیری کنند. حملات هوایی دولت اشغالگر ترک بە کوبانی و روژاوا بدون وقفە همچنان ادامە دارند. حکومت دمشق نیز تحریمهای خود را بر کانتونهای شهبا و محلە شیخ مقصود  ادامە دادە است. اما ما در مقابل این حملات وظیفە داریم کە از انقلاب روژاوا دفاع کنیم. همانگونە کە دیروز از کوبانی صیانت کردیم، امروز هم وظیفە داریم کە از انقلاب روژاوا دفاع کنیم.

 در بخش دیگری از این بیانیە آمدە است کە دولت ترک از ١٤ آپریل بە بعد با نقض تمام معیارهای انسانی و حقوق بشری بین المللی، مناطق متینا، آواشین و زاپ را با سلاحهای شیمیایی مورد حملە قرار دادە است.

جنبش انقلابی متحد خلقها HBDH در اروپا در بخش دیگری از بیانیە خود اعلام نمودە است کە رجب طیب اردوغان و آ.ک.پ/م.ه.پ بە خوبی میدانند کە در پایان مسیرشان قرار داشتە و برای بقای خود در مسند قدرت حملاتشان را افزایش دادەاند. در بخش دیگری از این بیانیە با خاطرنشان ساختن ٢٣ سال اسارت رهبر خلق کورد در زندان امرالی  آمدە است کە نگرانیهای بسیاری در مورد سلامتی رهبر خلق کورد در جریان بودە و تشدید انزوا علیە وی محکوم شدە است.

در یان بیانیە آمدە است تا زمانیکە اطلاعی از آقای اوجالان بدست نیاید، مطالبات ازادی طلبانە نیروهای آزادیخواە کورد، جزو مطالبات ما هم خواهم بود. در بخش پایانی این بیانیە امدە است کە ایجاد و گسترش خط برخودان مشترک وظیفە آنان بودە و از همە خلقها درخواست شدە است کە ١٧ دسامبر در ساعت ١٣:٠٠ در مقابل Haûptbahnhof a Dûîsbûrgê حضور داشتە باشند.