جنبش زنان کورد در اروپا خواهان سرکت در راهپیمایی ١٤ دسامبر در اعتراض بە انزوا شد

جنبش زنان کورد-اروپا TJK-E در اعتراض بە تداوم انزوا بر رهبر خلق کورد، عبدالە اوجالان خواستار مشارکت در راهپیمایی ١٤ دسامبر شد کە در بروکسل برگزار می شود.

جنبش زنان کورد در اروپا با انتشار بیانیەای خواهان مشارکت در راهپیمایی ١٤ دسامبر شد کە در ساعت ١٣:٠٠در میدان لوکزامبورگ در مقابل پارلمان اروپا برگزار می شود.

جنبش زنان کورد-اروپا TJK-Eدر این بیانیە اعلام می کند کە ما اطلاع داریم کە با بیعدالتیهای صورت گرفتە در مقابل رهبر خلق کورد، درصدد نابودکردن مبارزە آزادیخواهانە خلق کورد برآمدەاند. آ.ک.پ/م.ه.پ فاشیست هم از داخل و هم از خارج در تنگنا قرار گرفتە و بە همین دلیل کورد را هدف قرار میدهند و علیە تمام ارزشهای انسانی می جنگند.

در ادامە این بیانیە آمدە است: در فرایندی کە سیاستهای تهاجمی و نابودگرانە علیە خلق کورد رو بە ازدیاد است، بیانیە وکلا نگرانیها را افزایش دادە و لازم است هیات سی.پی.تی مورد بازخواست قرار گیرد، مایە پذیرش نیست کە نهادی کە باید مانع از شکنجە شود، در مقابل این رویدادها ساکت بماند.

لازم است کە ما در این بارە بە مسئولین سی.پ.تی، شورای اروپا و تمام نهادهای بین المللی یادآور شود کە وظیفەای تاریخی ای را کە از آن برخوردارند انجام دهند. در همین راستا در ١٤ دسامبر، با مشارکت همە، و بە ویژە زنان کورد و دوستان خلق کورد دراعتراض بە انزوا با برخورداری از ارادەای جمعی بە این راهپیمایی می پیوندیم. در این راهپیمایی با خلق کورد همراە باشید و بە این برخودان نیرو ببخشید.