ک‌ب‌د‌ه ترانسفورماتور شهرک‌های سیاحتی را منهدم کرد

مبارزان بریتان نورحق چیا از ک‌ب‌د‌ه گزارش دادند که آنها یک عملیات سابوتاژ را در بدروم علیه ترانسفورماتوری که برق شهرک‌های سیاحتی را تامین می‌کند، انجام دادند.

مبارزان بریتان نورحق چیا از ک‌ب‌د‌ه بیانیه‌ای کتبی صادر کردند و اظهار داشتند که در ۲۹ ژوئن، ترانسفورماتورهایی که برق شهرک‌های گوورچینلیک و آدابوکو در بدروم را تامین می‌کردند، منهدم نمودند.

ک‌ب‌د‌ه این عملیات را در واکنش به عملیات نظامی ارتش اشغالگر در باکور کوردستان اعلام کرد و گفت: «در نتیجه این انفجار ترانسفورماتورها منهدم شده و برق‌رسانی به شهرک‌ها برای مدت طولانی متوقف شد.»

در این بیانیه هشدار داده شده است: «عملیات نظامی که در باکور کوردستان ادامه دارد، بی‌نتیجه خواهد ماند. گریلا مقاومت خود را افزایش خواهد داد. مبارزان ما در برابر این حملات اشغالگرانه و ویرانگر سکوت نخواهند کرد، آنها همیشه وحشت در دل دشمن فاشیست و حامیان آن خواهند بود، آنها کلان شهرهای ترکیه را به گلوله‌ای از آتش تبدیل خواهند کرد.»

ک‌ب‌د‌ه همچنین گفت: « مردم ما بویژه جوانان باید به مناطق عملیاتی بروند و از شهدای خود صیانت کنند. رژیم فاشیست آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ و هر کس که در این جنگ کثیف دست دارد پاسخگو خواهد بود. ما از همه جوانان و انقلابیون می‌خواهیم؛ مقاومت گریلا را افزایش دهید و علیه فاشیسم مبارزه کنید.»