خانواده ژینا امینی خواستار بررسی مجدد پرونده دخترشان هستند.

معاون پزشكی قانونی به پدر ژینا گفتە است هرچه به صلاح مملکت باشد می‌نویسم، ربطی به تو ندارد

خبرنگاری با نام نازیلا معروفیان طی انتشار مصاحبه‌ای با پدر ژینا امینی در حساب توئیترش نوشته است که نه قصد خودکشی دارد و نه هیچ بیماری زمینه‌ای. او می‌گوید نهادهایی که اجازه انتشار این گزارش را نمی‌دادند، در تماس با پدرش گفته‌اند "دخترت را جمع کن، شـما کوردید ما دلمان می‌سوزد".

طبق این گزارش، معاون پزشکی قانونی به امجد امینی پدر ژینا گفته بود هر چه دلش بخواهد و به صلاح مملکت باشد می‌نویسم و هیچ ربطی به تو ندارد.امجد امینی همچنین گفته است کە فیلمی در ساختمان وزرا را به من نشان دادند که در آن وقتی مهسا از هوش می‌رود، مامور زن گشت ارشاد او را روی زمین می‌کشد و کشان کشان دخترم را به اتاق می‌برد. او همچنین گفته آقایان حتی من و برادر همسرمم را هم تهدید کردند که شما باید بیایید با صداوسیما مصاحبه کنید که من به آن‌ها گفتم که اصلا مصاحبه نمی‌کنم.

صالح نیکبخت از وکلای والدین ژینا امینی نیز به خبرگزاری اعتماد آنلایان گفته است که تاکنون به ابعاد ماجرای این پرونده دسترسی پیدا نکرده‌اند. او گفته است کە خانواده امینی خواستار بررسی مجدد پرونده توسط ده پزشک مورد اعتماد خود هستند. امجد امینی تأکید کرد اصل بر این است که این تحقیقات به طور کامل در اختیار اولیای دم و وکلای آنان قرار گیرد. بدون دسترسی به اصل پرونده و تحقیقات صورت گرفته نمی‌توانیم به طور کامل دلایل متعدد اعتراض را بیان کنیم.