کتابچە ١٠٢ شهید انقلاب زن چاپ و منتشر شد

کمیته‌ی‌ شهيدان حزب حیات آزاد کوردستان”پژاک”، در کتابچەای مشخصات ١٠٢ شهید انقلاب ژن، ژیان، ئازادی “انقلاب زن” را چاپ و منتشر کرد.

کمیته‌ی شهيدان پژاک به مناسبت گذشت سه ماه از انقلاب ژن، ژيان، ئازادی، که با پیشاهنگی ستمدیده‌ترین طبقه‌ی‌ جامعه، یعنی زنان و با حضور گسترده و فعالانه‌ی خویش در عرصه‌ی انقلاب توجه همگان بویژه خلق‌های آزادیخواه را جلب نمود و موجب نیروبخشی و تداوم مبارزه تا پیرزوی را برای تمامی خلق‌های ایران به ارمغان آورد و همچنین ساختار سیاست سرکوب و کشتار نظام مردسالار، نژادپرست و اشغالگر ایران محدود نمود، کتابچە ١٠٢ شهید انقلاب زن را آماده نمود.

کمیته‌ی شهيدان پژاک در کتابچەی ارائه شده ضمن اشاره به شهیدان انقلاب زن تأکید نمود، جوانان شجاع بسیاری با قهرمانی و اراده‌ای پولادین در راه انقلاب زن جان خویش را فدا کرده‌اند. کمیته‌ی شهيدان حزب حیات آزاد کوردستان”پژاک” صیانت از شهيدان راه آزادی و دموکراسی را وظیفه‌ای اخلاقی، انسانی و انقلابی دانسته و در همین بارە، مشخصات ١٠٢ تن از شهيدان قیام تاریخی “ژن، ژیان، ئازادی” را همراه با ١٠٢ نقل قول از اندیشه و فلسفه‌ی رهبر خلق کورد “عبدالله اوجالان” در رابطه با مسئله‌ی زنان نماد کتابچەی “١٠٢”شهید انقلاب زن نمود. کمیته‌ی شهيدان تأکید می‌نماید، صحیح‌ترین و مناسب‌ترین راه صیانت از شهيدان ادامەی مبارزات تا پیروزی است.

خوانندگان محترم، جهت دریافت کتابچەی ١٠٢ شهید انقلاب زن می‌توانید اینجا را کلیک نمائید.