پیامی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

چند تن از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج با ارسال پیام کوتاهی به سیاست های اعدام دولت ایران اشاره کرده و گفتند که سیاست اعدام نمی تواند مانع خواستهای آزادیخواهانە مردم شود و مردم با وجود تمام موانع آزادی خود را به دست خواهند آورد.

قیام خلق‌های ایرانی بیش از 80 روز است که بدون وقفه ادامه دارد. دولت ایران اخیرا دو جوان معترض را اعدام کرد. در پی اعدام این دو جوان هم در سطح داخلی و هم خارجی صدای اعتراض به این سیاست ایران بلند شد. در این راستا چند تن از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج پیام کوتاهی ارائه کردند.

پیام زندانیان:

«هر روز این انقلاب با نام شهیدان قهرمانی عجین میگردد که فضای استبداد زده را با درخشش خود روشنایی میبخشند و شب به ظاهر سیاه و بی ستاره، با ستارگانی خورشیدوش به سان ابر نو اخترانی جوان، روشنایی می گیرد و منشا تولد خورشیدهای دیگر میگردند که روشنایی بخش آسمان تاریک به سوی افقهای روشنند و این قانون تولد و مرگ ستارگان است که با شهادت هرکدام ستاره و ستارگانی دیگر متولد میشوند، جنگلی رویان از ستارگان.... در هر کوچه و خیابان، دانشگاه و کارگاه..... روزی در قعر زندان و اکنون بر فراز طنابهای دار و جرثقیلها شروع اعدامها بویژه اعدام در ملاعام به آن هدف بود که ما و جوانان ما را همچون گنجشگکی که در مواجهه با مار مسلوب الاختیار شده ، مرعوب و بهت زده خشکش میزند.... مردم را هم با نشان دان چوبه های دار و جرثقیلها و دیدن عزیزانشان آویخته شده بر دار مرعوب کنند تا پا پس نهند و از ترس جان تسلیم آنها شوند و از آرمان آزدادیشان دست بردارند. ولی این جانیان علیل العقل هنوز نفهمیده اند که هر قطره خون این عزیزان و سربدارانمان بر فراز چوبه های دار و جرثقیلها پرچم و رایت شرف و ایستادگی مردم ماست در پایداریشان بر مسیر آزادی که همچون عیسی مسیح که خود صلیب خود را بر دوش میکشید... ماه هم نه تنها مرعوب این جنایات و وحشیگریها نمیشویم که به پیروی از سربدارانمان طنابهای دارمان را از این پس برگردن خود آویزان نگه میداریم تا موضوع مگر و اعدام فی مابین تعیین تکلیف گشته و همه بدانند که مردم ایران و جوانان ایران زمین نه با شک و تردید که با پذیرفتن "طناب دار بر گردن"، به قیام و انقلاب برخاسته اند فلذا آنها را از داغ و درفش و اعدام نترسانید که آزادیشان را به هر بهایی بدست میآورند و این چیزی است که طی این 43 ساله و بویژه در طی این قیام بر همه روشن شد که جز تهاجم حداکثر بر همه موانع آزادی(ترس،مرگ و...) راه دیگری وجود ندارد و سکوت و تسلیم جز استمرار این، استبداد و خیانت به فرزندان و آیندگان این سرزمین نخواهد بود.

درود بر روانهای پاک محسن شکاری و مجید رضا رهنورد 

زنده باد انقلاب دموکراتیک و نوین مردم ایران

اسامی  مطلب احمدیان  سعید اقبالی  احد برزگر  محمد تقوی  حسن صادقی  جواد فولاد وند  پیروز منصوری  سعید ماسوری

 زندان گوهردشت کرج ۲۲ آذر ۱۴۰۱»