رزمندگان جبهە متحد انقلابی خلقها: انتقام ترور پاریس را خواهیم گرفت

رزمندگان جبهە متحد انقلابی خلقها و دوستداران شهید اوین گویی کە سە روز قبل در پاریس بە شهادت رسید، اعلام نمودند کە در آمد بە یک محل وابستە بە آ.ک.پ حملە کردە و آن را منهدم کردەاند.

رزمندگان رزمندگان جبهە متحد انقلابی خلقها و دوستداران شهید اوین گویی کە سە روز قبل در پاریس بە شهادت رسید بیانیەای را منتشر کردە و اعلام نمودند ما انتقام قتلعام پاریس را از آ.ک.پ خواهیم گرفت. در این بیانیە اعلام شدە است کە این گروە در آمد بە عملیات دست زدە است.

بر اساس بیانیە منتشر شدە در ٢٣ دسامبر ٢٠٢٢ در ساعت ٢٣:٠٠ در منطقە صنعتی آمد، کارگاە یکی از طرفداران آ.ک.پ با نام محمد امین دمیر از سوی رزمندگان این گروە بە آتش کشیدە شدە است.

در این بیانیە آمدە است لازم است رویە پلید دولت ترک بە نحوی انقلابی پاسخ دادە شود. حاکمیت فاشیست در همە جا، از زندان گرفتە تا صنایع، از اروپا گرفتە تا کوردستان باید مورد حملە قرار گیرد. تنها زبانی کە حاکمیت فاشیست آن را درک میکند، عمل انقلابی رزمندگان جبهە متحد انقلابی خلقهاست.

انتقام خون شهدا از سوی رزمندگان جبهە متحد انقلابی خلقها، از آ.ک.پ/م.ه.پ گرفتە خواهد شد. یاد و خاطرە شهدا را گرامی داشتە و اهداف شهدا را تحقق خواهیم بخشید.