تحصن در استانبول در ۲۷مین روز ادامه دارد‌‌: ما پیروز خواهیم شد

تحصن عدالت که از سوی نیروهای رنج، صلح و دمکراسی در استانبول علیه مصادره شهرداری جولمرگ،‌ آغاز شده بود، در ۲۷مین روز ادامه دارد.

تحصن علیه مصادره شهداری خلق

تحصنی که از سوی نیروهای رنج، صلح و دمکراسی در استانبول علیه مصادره شهرداری جولمرگ، آغاز شده بود‌، در ۲۷ مین روز خود ادامه دارد. در این کنش تحصن،‌ مشارکت کنندگان لباس‌هایی که عنوان ‌«قیم برو به جهنم» بروی آن نقش بسته بود را پوشیده و پلاکارتی با عنوان ‌«میدان تقسیم و جولمرگ از آن ما است، آزادی برای ۱ می، قیم برو به جهنم‌» را برافراشتند. در این کنش تحصن، بی‌وقفه‌ شعارهای ‌«زنده‌باد مقاومت جولمرگ»، ‌«با مقاومت پیروز خواهیم شد»، ‌«همه جا جولمرگ، همه جا مقاومت»، ‌«ژن ژیان آزادی» و ‌«قیم خواهد رفت،‌ ما پابرجا خواهیم ماند» سرداده می‌شد.

‌‌«ما تا به پایان مقاومت خواهیم کرد»

در این کنش ریاست مشترک دم پارتی در باکرکوی، عبدالقاد‌ر آکدوغان سخنرانی کرد و بیان داشت که علیه سیاست‌های مصادره تا به پایان مقاومت خواهند کرد، آکدوغان اعلام کرد که حکومت‌، امروز شهرداری‌های کوردستان را مصادره می‌کنند، فردا شهرداری‌های همه جا را مصادره خواهد کرد و گفت‌: ‌«اما چیزی را فراموش کردند، آنهم اینست که خلق کورد همیشه از اراده خود صیانت می‌کند.‌»

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«ما روح مقاومت را از مظلوم‌، خیری‌ و کمال‌ها گرفته‌ایم»

عضو ESP، اَرول تونج نیز سخنرانی کرد و گفت‌‌: ‌«ما علیه تمام فشارهای فاشیسم، همراه با هم مقاومت خواهیم کرد. ما روح مقاومت را از مظلوم‌، خیری و کمال‌ها گرفته‌ایم. ما تا به پایان با آرمان خلق کورد همراه خواهیم بود.‌»

ریاست جمعیت چولیک و درسیم، اوزگور کاراکوچ نیز سخنرانی کرد و گفت که مبارزه مشترک پیروز خواهد شد.