۹ تبهکار در عملیات‌های نیروهای رهایی‌بخش عفرین کشته شدند

ه‌ر‌اَ اعلام کرد در عملیات‌های مبارزانشان ۹ تبهکار دولت اشغالگر ترکیه کشته و ۷ تبهکار دیگر زخمی شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین (ه‌ر‌اَ) اعلام کرد که حملات ارتش اشغالگر ترکیه علیه این منطقه بدون وقفه ادامه دارد و مبارزان آنها نیز به عملیات خود در برابر این حملات ادامه می‌دهند.

بر اساس بیانیه ه‌ر‌اَ نتایج عملیات‌های اخیر آنها به شرح زیر است:

«در ۸ مارس ۳ تبهکار دولت اشغالگر ترکیه به خط تماس در منطقه شرا نزدیک شدند. مبارزان ما پاسخ داده و در نتیجه ۲ تبهکار متواری و یک تبهکار مجازات شد.

در ۱۲ مارس عملیاتی در خط ماره انجام شد که در نتیجه آن ۳ تبهکار زخمی شدند.

۲۰ مارس عملیات ویژه‌ای در شهر اعزاز در مقابل تبهکاران انجام شد که در نتیجه آن یک تبهکار کشته و ۲ تبهکار زخمی شدند.

در ۲۴ مارس نیز عملیات ضربتی دیگری در خط اعزاز انجام گرفت که در نتیجه آن ۲ تبهکار کشته و ۲ نفر از اعضای تبهکاران زخمی شدند. عملیات ویژه دیگری نیز در همین روز انجام گرفت که در نتیجه آن یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت منهدم شدند.

در ۲۵ مارس عملیات تک‌تیراندازی در جبهه اعزاز انجام شد که در نتیجه آن یک اشغالگر مجازات شد.

مبارزان ما در تاریخ ۱ آوریل عملیات تک‌تیراندازی دیگری را علیه تک‌تیرانداز تبهکاران اشغالگر در خط اعزاز انجام دادند که در نتیجه آن یکی از تبهکاران کشته شد.

۲ آوریل، مبارزان ما در خط مَریَمین منطقه شرا عملیات ویژه‌ای را انجام دادند که در نتیجه آن ۲ تبهکار مجازات شده و ۲ تبهکار هم زخمی شدند و یک دستگاه خودرو منهدم شد. یک عملیات تک‌تیراندازی دیگر هم در خط ماره انجام شد که در نتیجه آن ۱ اشغالگر کشته شد.

در نتیجه این عملیات‌ها در مجموع ۹ تبهکار کشته و ۷ تبهکار مجروح شدند. ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت هم منهدم شدند.»