خودمدیریتی دمکراتیک‌: دولت ترکیه برای اینکه شکست خود را پنهان کند به جنایات جنگی دست می‌زند

خودمدیریتی دمکراتیک اعلام کرد که دولت ترکیه با حملات خود برعلیه شمال و شرق سوریه جنایات جنگی انجام می‌دهد و شکست خود را پنهان می‌کند.

خودمدیریتی دمکراتیک در مناطق شمال و شرق سوریه در ارتباط با حملات اشغالگرانه ترکیه بر علیه مناطق شمال و شرف سوریه بیانیه‌ای داد.

خودمدیریتی دمکراتیک در بیانیه خود اعلام کرد که دولت اشغالگر ترکیه یکبار دگر در تلاش است که شکست خود چه در داخل و چه در خارج را با هدفگیری منطقه پنهان‌سازی کند.

خودمدیریتی بیان داشت که حمله و هدف‌گرفتن منطقه، اهالی و ساکنان آن،‌ یک جنایت جنگی است بخصوص که همزمان با عملیات‌های نیروهای سوریه دمکراتیک و نیروهای امنیتی برعلیه اعضای داعش و پشتیبانان سازمان تروریستی، در منطقه استقراری عجیب صورت گرفته است.

خودمدیریتی اشاره کرد که نیروهای پشتیبانی داعش بخصوص دولت ترکیه این دستاوردها را تحمل نمی‌کنند برای همین به منطقه حمله می‌کنند.

خودمدیریتی دمکراتیک حملات برعلیه منطقه را محکوم کرد هم چنین در پایان بیانیه خود اعلام کرد که قول می‌دهند با تمامی راه و روش‌ها از دستاوردهای خلق و اقشار منطقه دفاع کنند و آرامی را به منطقه و امیدهای خلق به دمکراسی، عدالت و برابری را عمل سازند.