عملیات نیروهای آزادی‌بخش عفرین علیه پایگاه‌های دشمن: 12 سرباز کشته شدند

نیروهای آزادی‌بخش عفرین اعلام کردند که در حمله به پایگاههای ارتش ترکیه 12 سرباز کشته و تعداد زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

نیروهای آزادی‌بخش عفرین (HRE) در مورد آخرین عملیات‌های خود اطلاعاتی ارائه کردند.

 HRE اعلام کرد که علیه 4 پایگاه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات انجام داده و ضربات سنگینی به متجاوزان وارد کرده است. در اظهارات HRE آمده است: «عملیاتهای پاسخ‌دهی ما در برابر حملات ارتش اشغالگر ترکیه ادامه دارند. به منظور انتقام جان شهدای ما که در اثر حملات هوایی 19 نوامبر به شهادت رسیدند، عملیات‌های ویژه‌ای در مناطق باب و شراوا انجام داده شد.

 بیست و دوم دسامبر در منطقه باب در روستای تویس عملیاتی علیه پایگاه ارتش اشغالگر ترکیه انجام شد. در نتیجه آن 2 سرباز اشغالگر مجروح شدند.

در روز 26 دسامبر در منطقه شراوا، 4 پایگاه ارتش اشغالگر ترکیه مورد حمله قرار گرفت. این چهار پایگاه مدتی است که تحت رصد نیروهای ما بوده است. در ساعت 00:00 شب از چهار جناح به این پایگاه‌ها حمله شد. پس از درگیری، نیروهای ما کنترل هر چهار پایگاه را در اختیار گرفتند. در درگیری‌های اولیه 9 متجاوز کشته شدند.

 بیلان نقاط منهدم‌شده و سلاح‌هایی که ضبط شده‌اند

 2 اتاق، 2 چادر، 2 سنگر ، 4 سنگر، یک قبضه اسلحه دوشکا 12.5 میلی‌متری، یک قبضه اسلحه M 16 همراه با دوربین با ترمال، 7 دستگاه موتورسیکلت، 2 دستگاه ژنراتور، تلویزیون، یو پی اس و تجهیزات اینترنتی منهدم شد.

همچنین 5 قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه اسلحه مسلسل، آر.پی.جی، یک اسلحه تک تیرانداز، یک قبضه اسلحه کمری، 4 بی‌سیم، 4 تفنگ، 5 گوشی و تعداد زیادی مهمات کلاشینکف و مسلسل و همچنین تعدادی راکت آر.پی.جی کشف و ضبط شد.

در عین حال یک خودروی زرهی که برای کمک آمده بود نیز مورد اصابت قرار گرفت.

پس از که دشمن قصد داشت اجساد خود را از حیطه‌ی عملیات منتقل کند، نیروهای ما بار دیگر به اشغالگران حمله کردند. در اینجا 3 اشغالگر مجازات شدند. در این عملیات در مجموع 12 متجاوز کشته و تعداد زیادی مجروح شدند. تعداد مجروحان مشخص نشده است.

در این عملیات‌های 2 روزه در مجموع 12 متجاوز مجازات و تعداد زیادی زخمی شدند. در برابر حملات ارتش اشغالگر ترکیه، واکنش و عملیات انتقام‌جویانه‌ی نیروهای ما ادامه خواهد داشت.