مقاومت گریلا عرش اشغالگری را لرزاند

خانواده‌های شهدای کانتون فرات با درود فرستادن به «مژده نوروزی» گریلا اعلام کردند که اراده گریلاهای آزادی‌بخش، تکنیک هسته‌ای اشغالگری دولت ترکیه، خیانت و اشغالگری را شکست داد.

بیانیه قرارگاه مرکز مدافع خلق مبنی بر فرصت گریلاها برای سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین در کانتون فرات نیز بازتاب داشت. خانواده‌های شهدای کانتون فرات به «مژده نوروزی» گریلا درود فرستادند و درباره این موضوع با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کردند.

روز و شب ما در هیجان این مژده بودیم

مادر شهید چیا، امینه یاسین در پیامی به گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان سلام کرد و گفت: «پس از اینکه مراد کارایلان، عضو کمیته اجرایی پ‌ک‌ک گفت، در روز نوروز پیامی را به مردم ما اعلام خواهند کرد، شبانه روز در هیجان بودیم.»

امینه یاسین با ابراز خوشحالی از خبر خوب گریلاها گفت: «به این مژده افتخار کردیم که گریلاها این فرصت را یافتند تا هواپیمای بدون سرنشین دشمن را ساقط کنند، دلمان گرم و پرشور است. ما هم می‌گوییم آنها را بزنید و عرش اشغالگری را نابود کنید. ما به این مژده و مقاومت افتخار می‌کنیم.»

خیانت و اشغالگری با مژده گریلا نابود شد

زهی علی ایوب نیز با بیان اینکه پایان اشغالگری و خیانت فرا رسیده است، گفت: «اکنون ارتش دولت اشغالگر ترکیه در کوهستان‌های آزاد گرفتار شده است و هر روز ضربات سنگینی از گریلاهای ما می‌خورد و نمی‌تواند در مقابل مقاومت گریلاهای آزادی‌بخش بایستید. با این مژده که اکنون گریلاها می‌توانند هواپیمای بدون سرنشین اشغالگران را ساقط کنند، نقشه‌های خانواده بارزانی و دولت اشغالگر ترکیه شکست خواهند خورد. نوروزی که ما منتظرش بودیم با عملیات گریلاهای انقلابی شعله‌ورتر شد.»

عرش دولت اشغالگر ترکیه با مژده گریلا لرزید

جهان بوزان نیز گفت که مژده گریلاها عرش دولت ترکیه را لرزاند و ادامه داد،«پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه گریلاها این فرصت را یافتند و می‌توانند هواپیماهای بدون سرنشین مسلح دولت اشغالگر ترکیه را ساقط کنند، جشن نوروز ما به دو جشن تبدیل شد. با این مقاومت دولت اشغالگر ترکیه نیز متزلزل شد. این خبر گرانبهایی بود. ما از کوبانی تا کوههای آزاد به گریلاها درود می‌فرستیم، هر چه پیش بیاید، ما همیشه پشتیبان گریلاهای خود خواهیم بود.»