نیروهای سوریه دموکراتیک مشخصات دو مبارزی که در حمله داعش به شهادت رسیدند را اعلام کرد

نیروهای سوریه دموکراتیک مشخصات دو مبارزی که در حمله داعش در رقا به شهادت رسیدند را اعلام کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دموکراتیک بیانیه‌ای مکتوب در خصوص شهادت ۲ تن از مبارزان خود منتشر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

 « نیروهای ما ۵ سال پیش سازمان تروریستی داعش را در شهرک باخوز که آخرین پایگاه در دست این سازمان تروریستی بود، منهدم کردند. اکنون هسته‌های سازمان تروریستی داعش با هدف احیای خود عملیات‌های خود را افزایش داده‌اند و واضح است که برخی از کشورها و طیفها از آنها حمایت می‌کنند تا دوباره احیا شوند و همچنین سعی می‌کنند از آن بهره‌برداری کنند.

مبارزه ما علیه سازمان تروریستی در همه سطوح ادامه دارد. نیروهای ما هسته‌های آن را نابود کرده و اعضا و مقامات آنها را دستگیر می‌کنند.

چهارشنبه گذشته زمانی که یک هسته تروریستی داعش قصد حرکت به داخل شهر رقا را داشت، به یک نقطه نظامی ما حمله کرد. نیروهای ما شجاعانه پاسخ دادند و در نتیجه جنگ آغاز شد. تروریستی که در این درگیری مجروح شده بود دستگیر شد. همچنین از مبارزان ما، باسل رقاوی (محمد الطامه) و سلطان رقا (عماد محمد العریف) به درجه شهادت رسیدند.

 خانواده این دو شهید و همه خانواده‌های شهدا سلامت باشند. ما عهد می‌بندیم که انتقام خون پاک آنها را از سازمان تروریستی خواهیم گرفت و آنها را از منطقه بیرون خواهیم کرد و کسانی را که می‌خواهند به امنیت منطقه آسیب برسانند، شکست خواهیم داد.

مشخصات شهدا

نام سازمانی: رقاوی

 نام و نام خانوادگی: باسل الطامه

 نام مادر: وردا الاحمد

 نام پدر: محمد

 محل و تاریخ تولد: شمس‌الدین، ۱۹۹۵

محل و تاریخ شهادت: رقا، ۲۸ مارس ۲۰۲۴

*****

 

نام سازمانی: سلطان رقا

 نام و نام خانوادگی: عماد العریف

 نام مادر: ودها

 نام پدر: محمد

محل و تاریخ تولد: رقا، ۱۹۸۶

 محل و تاریخ شهادت: رقا، ۲۷ مارس ۲۰۲۴