پیکر شهدای امنیت داخلی به خاک سپرده شدند

پیکر ۴ تن از نیروهای امنیت داخلی که در حمله هوایی ارتش اشغالگر ترکیه در قامشلو به شهادت رسیدند با برگزاری مراسمی به خاک سپرده شدند.

پیکر اعضای نیروهای امنیت داخلی، عبدالسلام الاحمد، محمد السید، رباح الاحمد و یمین شداد که در حمله پهپادی روز گذشته (۲ فوریه ۲۰۲۴) دولت اشغالگر ترکیه در شهر قامشلو به شهادت رسیدند، طی مراسمی با حضور هزاران نفر در آرامگاه شهید دلیل ساروخان به خاک سپرده شدند.

هزاران نفر از مردم در منطقه عنتریه تجمع کردند و با شعار «شهدا نمی‌میرند» پیکر ۴ شهید را بر دوش گرفته و به سمت آرامگاه شهید دلیل ساروخان در منطقه مَیسَلون رفتند.

وعد العلوی، رئیس مشترک شورای خانواده شهدای تل‌براک در این مراسم در سخنانی گفت که آنها در برابر هرگونه حمله دولت اشغالگر ترکیه مقاومت خواهند کرد.

علی الحسن سخنگوی نیروهای امنیت داخلی با بیان اینکه دولت اشغالگر ترکیه در نبرد با داعش اخلال ایجاد کرده است، گفت: «رفقای ما که هدف مستقیم حملات دولت اشغالگر ترکیه هستند، همان رفقای ما هستند که در مرحله سوم عملیات بشردوستانه و امنیتی علیه تبهکاران داعش در کمپ هول که تا کنون نیز ادامه دارد، جای گرفتند. دولت اشغالگر ترکیه که حامی تبهکاران داعش است، قبلاً یگان‌های مبارزه با مواد مخدر در منطقه کوچرات دریک را بمباران کرده بود. هر اتفاقی هم بیفتد، ما در مسیر شهدایمان ادامه خواهیم داد، ما از سرزمین خود در برابر حملات اشغالگران محافظت خواهیم کرد.»

محمد عارف الحمدون، عضو مدیریت دفتر روابط نیروهای امنیت داخلی و سخنگوی طایفه شرابین و طایفه آن در عراق-سوریه، گفت: «ما حملات دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش را به منطقه به شدت محکوم می‌کنیم. ما به مبارزه با تبهکاران داعش ادامه خواهیم داد. دولت اشغالگر ترکیه با این حملات مرتکب جنایت جنگی می‌شود. ما در راستای ایده‌های رهبر عبدالله اوجالان در مقابل انواع توطئه‌ها خواهیم ایستاد.»

در ادامه سخنان، مشخصات شهدا قرائت و به خانواده‌های شهدا تحویل داده شد. پیکر شهدا با شعار «شهیدان نمی‌میرند» به خاک سپرده شدند.