ی‌پ‌گ مشخصات یک مبارز را که در عین عیسی به شهادت رسیده بود، اعلام کرد

ی‌پ‌ک اعلام کرد که یکی از مبارزانشان به نام باهوز آمد (احمد علی) در عین عیسی به شهادت رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی یگان‌های مدافع خلق (ی‌پ‌گ) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که باهوز آمد (احمد علی) در ۱۷ نوامبر طی عملیاتی علیه دولت ترکیه و تبهکاران‌ وابسته به آن را را رهبری کرد و به شهادت رسید.

در بیانیه ذکر شده است: «رفیق باهوز آمد در خانواده‌ای میهن‌دوست در عفرین به دنیا آمد و از سال ۲۰۱۲ به صفوف ی‌پ‌گ پیوست. در بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ که حملات دشمن شدت گرفت، شجاعانه و با عزمی راسخ در برابر دشمن بی وقفه جنگیدە است. در عملیات شهبا علیه تبهکاران، نقش مهمی را ایفا کرد و در مقاومت عفرین و سریکانی به طور مستمر در خط مقدم بود. به سبب مهارت در جنگ، ضربات مهلک و مؤثری را بر دشمن وارد کرد. رفیق ما باهوز در این اواخر در عین عیسی در سطح فرماندهی جبهه‌ی جنگ مشارکت داشت، خود عملیات علیه سربازان و تبهکاران وابسته به دولت ترکیه را فرماندهی و رهبری می‌کرد و قهرمانانە به شهادت رسید.

ما یاد رفیق خود باهوز را که قهرمانانه به مبارزه پرداخت و به شهادت رسید را با احترام و قدردانی گرامی می‌داریم، میراث زحمات و انقلابی او مبنای مبارزه‌ی ما خواهد شد. به عنوان رفقایش به خانواده گرامی وی و تمامی خلق میهن‌دوستمان تسلیت می‌گوییم. قول می‌دهند که ما مبارزات آزادی را قاطعانه‌تر از همیشه پیش ببریم و امیدها و رویاهای خلق خود را برای سرزمینی آزاد برآورده کنیم.

مشخصات رفیق شهید ما به شرح زیر می‌باشد:

نام سازمانی: باهوز آمد

نام و نام خانوادگی: احمد علی

نام مادر: انیسه

نام پدر: سمیر

محل و تاریخ شهادت: عین عیسی / ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳.»