SMJÊ: برضد خشونت علیه زنان به صدای خوددفاعی مبدل شوید

SMJÊ برای مشارکت کردن در کمپین تاژه که در ۱۰مین سالگرد قتل‌عام شنگال با شعار ‌«برضد خشونت علیه زنان به صدای خوددفاعی مبدل شوید» فراخوان داد.

جنبش آزادی زنان ایزدی در شنگال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(تاژه) به مناسبت ۸ مارس، روز جهانی زنان زحمتکش یک کمپین جدید بین‌المللی را آغاز کرده بود. این کمپین در ۱۰مین سالگرد قتل‌عام شنگال و قتل‌عام زنان اعلام به آغاز کار نمود. کمپین با شعار «برضد خشونت علیه زنان به صدای خوددفاعی مبدل شوید» آغاز شده بود و همچنین اعلام شد که تا مورخ ۳ آگوست ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. سازمان سیوان مجلس زنان ایزدی در آلمان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(SMJÊ) طی بیانیه‌ کتبی خود با تصاویر،‌ ویدیو، نوشتار، آهنگ،‌ شعر،‌ تجمع و دیگر رو‌ش‌ها برای مشارکت در این کمپین فراخوان داد.

این بیانیه به شرح زیر می‌باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:

‌‌«در نتیجه ۷۴مین قتل‌عام که مورخ ۳ آگوست ۲۰۱۴ صورت گرفت، جنبش آزادی زنان ایزدی در سال ۲۰۱۵ بنا نهاده شد. در ابتدا این کار و کنش تنها با یک مجلس زنان بنا نهاده شد. با ابتکارعملی عظیم و با مشارکت صدها کارکنان زن این عرصه در مدتی بسیار کوتاه به یک جنبش بزرگ زنان متحول شد. تاژه با هزاران عضو خود برضد خشونت علیه زنان خود را سازماندهی می‌کند و با این نیروی مشترک خود به صدای خوددفاعی زنان مبدل شده است. بدین شکل تاژه به مثابه یک بازیگر مهم و بنا کننده در شنگال خود را پیشبرد داد. برهمین اساس اکنون از بسیاری از عرصه‌های سازماندهی مهم در خودمدیریتی دمکراتیک شنگال دارای مسئولیت است. سال ۲۰۲۴ برای ما زنان ایزدی بدلیل جنگ وحشیانه و خشونت برعلیه انسانیت در این عصر نوین به یک ویژگی این دوران مبدل شده است.

امسال ۱۰مین سالگرد قتل‌عام زنان را که مورخ ۳ آگوست ۲۰۱۴ در شنگال از طرف سازمان تروریستی داعش انجام شد را پشت سر می‌گذاریم.

در این قتل‌عام ده هزاران انسان که نمی‌خواستند در ایدئولوژی اسلام سیاسی رادیکال مشارکت کنند به قتل رسیده،‌ ربوده شده و یا به بردگی کشیده شدند.

به مثابه سازمان سیوان مجلس زنان ایزدی در آلمان ما هر کسی را فرامی‌خوانیم که به شیوه‌هایی خلاقانه به صورت تصویر، ویدیو، نوشتار، آهنگ، شعر، تجمع و بسیاری از روش‌های دیگر در این کمپین شرکت کنید. برای پشتیبانی و مشارکت در این کمپین‌‌‌‌‌‌‌‌؛ کارهای خود را بر اساس «برضد خشونت علیه زنان به صدای خوددفاعی مبدل شوید» ادامه دهید و به آدرس اینترنتی‌: [email protected] ارسال کنید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌»