در یک روز ۸ زن به قتل رسیدند: برای فعالیت فراخوان داده شد

در طی ۲۴ساعت ۸ زن توسط مردها به قتل رسیدند. بر همین اساس ک‌ج‌دپ برای انجام فعالیت فراخوان داد.

با نزدیک شدن به ۸ مارس طبق اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، طی ۲۴ ساعت ۸ زن توسط مردها به قتل رسیدند و یک زن نیز به سختی زخمی شد. 

در منطقه‌ی دنیزلی پاموکلای دنیزلی زنی با نام نسیم گل که اصلیت وی افغانستانی است، توسط همسرش به نام محمد اسماعیل حبیبی به وسیله سلاح سرد کشته شد. 

درمنطقه‌ی آلیاگای ازمیر زنی با نام اوزلم چانکایا توسط مردی که از او طلاق گرفته و جدا شده بود به نام احمد چانکایا در زمان دیدار کاری به وسیله سلاح سرد کشته شد. 

اخبار کشتن زنان که در مطبوعات منتشر شدند، به شرح زیر است: 

- در منطقه‌ی چکمکوی استانبول زنی به نام امینه اولکو آراز توسط همسر خود به وسیله سلاح گرم کشته شد. 

- درمنطقه‌ی آک یازی ساکاریا زنی به نام خاتون اکرم اصلان توسط همسر خود به نام علی رضا اصلان که در پروسه‌ی طلاق بود به وسیله‌ی سلاح گرم کشته شد. 

- در منطقه‌ی بورسا زنی به نام طوبی آتشجی توسط همسر خود به نام مراد دمیر که یک سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند به وسیله‌ی سلاح گرم به قتل رسید. 

- سویلای کارلی که در منطقه‌ی پندیکای استانبول زندگی می‌کرد، از طرف همسر خود به نام امید کارلی که ۵ سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند به وسیله‌ی سلاح سرد به قتل رسید. 

- در منطقه‌ی سامسات سمسور قاسم.آ همسر خود به نام تونا.آ و همسر خواهر همسرش را به نام عابدین.آ و فرزند ۹ ساله‌ی او به نام مصطفی.آ را به وسیله‌ی سلاح گرم به قتل رسانید.  

- در منطقه‌ی آدانا زنی به نام نورسل.ک توسط مردی به نام اوکتای.د که قبلا از یکدیگر طلاق گرفته بودند در حمله به مکان کارش تلاش کرد او را به وسیله‌ی سلاح گرم به قتل برساند. نورسل.ک که به سختی زخمی شد در بیمارستان بستری است. 

پلتفرم جنایت بر علیه زنان را متوقف کنید (ک‌ج‌د‌پ) به علت وقوع این حوادث فراخوان برگزاری تجمعات را داد.