گریلا آزادی: یژا استار نیروی انتقامجو از خشونت علیه زنان است

گریلای یژا استار، آزادی دمهات درباره ۸ مارس سخانی را بیان نمود و ابراز داشت یژا استار نیروی انتقامجو از خشونت علیه زنان است و گفت: «ما هرگونه ناحقی، بی‌عدالتی، خشونت، کشتار و قتل عام برعلیه زنان را قبول نخواهیم کرد.»

به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زنان زحمتکش، میلیون‌ها زن با شعار «ژن ژیان آزادی» در میادین حضور به عمل می‌رسانند. در کوهستان‌های کوردستان گریلاهای یژا استار دربرابر دشمن اشغالگر و فاشیست مبارزه خود را ادامه می‌دهند.

گریلای یژا استار آزادی دمهات به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زنان زحمتکش، درباره‌ی مبارزه در صفوف گریلا سخانی را بیان داشت.

آزادی دمهات در ابتدای سخان خود ۸ مارس را به تمامی زنان جهان تبریک گفت و ابراز داشت: «ما بخوبی بر اهمیت و معنای ۸ مارس برای زنان واقفیم. در جامعه مردسالارانه خشونت، کشتار و قتل عام بر علیه زنان ادامه دارند. به همین دلیل تمامی سال‌ها روز ۸ مارس به میلیون‌ها زن برضد سیستم مردسالارانه و سلطه‌گر به میادین می‌آیند و حقوق خود را مطابه می‌کنند و صدای خود را به گوش همگان می‌رسانند. هم در کوردستان و هم در بسیاری از دیگر کشورهای جهان زنان با پایبندی به فلسفه رهبر‌ آپو مبارزه آزادی را انجام می‌دهند. شعار «ژن ژیان آزادی» دیگر از طرف هرکسی گفته می‌شود و زنان این شعار را برای خود مبنا قرار می‌دهند و مقاومت می‌کنند. خالق این شعار رهبر آپو است. به یمن رنج‌های رهبر آپو زنان امروز در همه جا اراده خود را نشان می‌دهند.

ما به مثابه گریلای یژا استار با عملیات‌های خود درتلاشیم که برای ۸ مارس مقاومت کنیم. و بخوبی این را می‌دانیم که خلق ما از این عملیات‌ها نیرو و روحیه می‌گیرد و مقاومت خود را گسترش می‌دهد. وظیفه‌ ما می‌باشد که از ۸ مارس روز جهانی زنان زحمتکش صیانت به عمل آوریم. بزرگترین کوشش ما اینست که خشونت علیه زنان را به پایان برسانیم. ما هرگونه ناحقی، بی‌عدالتی، خشونت، کشتار و قتل عام برعلیه زنان را قبول نخواهیم کرد. ما در همه جا برعلیه این مورد مقاومت خواهیم کرد. یژا استار نیروی انتقامجو از خشونت علیه زنان است.

ما به مثابه نیروی مدافع این خلق و نیروی مدافع زنان، از دل و جان مبارزه خواهیم نمود تا لایق هزینه‌ها و مقاومتی که انجام می‌شود باشیم. لازم است که زنانی که در داخل جامعه مقاومت می‌کنند، اعتماد به نفس داشته باشند و خود را سازماندهی نمایند و در کنش‌ها مشارکت کنند. اساسی‌ترین هدف ما اینست که در سال ۲۰۲۴ آزادی جسمانی رهبر آپو را عملی سازیم. عملیات‌های ما بر علیه روز به روز بیشتر خواهند شد و در ارتباط با همین مورد برای تمامی زنانی که در هر عرصه‌یی مقاومت می‌کنند آرزوی پیروزی را دارم.»