هیچ نیرویی نمی‌تواند در برابر زنان آزاد پیروز شود

گریلاهای یژا استار: «هیچ نیرویی نمی‌تواند در برابر زنان آزاد پیروز شود. برای افزایش و گسترش آزادی، همه زنان باید به صفوف آزادی بپیوندند.»

گریلاهای یژا استار از تونل‌های جنگ ۸ مارس روز جهانی زنان زحمت‌کش را به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و همه زنان تبریک گفتند.

گریلاهای یژا استار در تونل‌های جنگ با شور و اشتیاق فراوان به استقبال ۸ مارس روز جهانی زن رفتند. گریلاهای یژا استار گفتند: «مبارزه زنان با اندیشه و ايدئولوژی رهبری امروز همه جای دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. ۸مارس روز جهانی زنان زحمت‌کش است که روز آزادی همه زنان می‌باشد. در ابتدا این روز را به رهبر آپو که همراه واقعی زنان است، به شهدای انقلاب، به مادران قهرمانی که برای آزادی جسمانی رهبری در تحصن عدالت هستند، به تک تک رفقای زنی که در تونل‌های جنگ و در کوردستان با نیروهای دولت اشغالگر می‌جنگند، به همراهان زن در زندان‌ها که تسلیم ظلم نمی‌شوند و از تسلیم شدن سر باز می‌زنند و به همه زنان جهان تبریک میگوییم.

۸ مارس روز جهانی زنان زحمت‌کش با ایدئولوژی «ژن ژیان آزادی» رهبر آپو الگوی زندگی جدیدی را ایجاد کرد. این ایدئولوژی که مانند یک انقلاب در جهان است، زنان را از همه جوامع در اطراف آزادی جمع کرد. تفکر دولت ملت که تمام ارزش‌های انسانیت را با برده نمودن زنان تسخیر می‌کند، به صورت همه جانبه، مباررات را مورد حمله قرار می‌دهد. با روش جنگ ویژه از رسانه، هنر و ادبیات به ویژه علیه زنان و جوانان استفاده می‌کند و از این طریق روش‌های جذب و انحطاط را عمیق می‌نماید. قدرت‌های حاکم که محدودیت‌های جنگ را در نظام هرج‌ومرج خود در جامعه به رسمیت نمی‌شناسند، می‌خواهند با استفاده از انواع تکنیک‌ها نسل‌کشی کنند.

گریلاها حملات را شکست دادند

به ویژه سیستم دولتی فاشیست حاکم ترکیه با انواع حملات به رهبر آپو و جنبش پ‌ک‌ک که از ارزش‌های کوردها و کوردستان و وجود آزادی محافظت می‌کند، حمله می‌نماید. بیش از ۴ سال در کوه‌های کوردستان علیه گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی، شیمیایی و روش‌های جنگ کثیف استفاده کردند. اما با وجود این همه حملات دشمن، گریلاهای عصر جدید با اراده پولادین و تسلط تاکتیکی خود این حملات را شکست دادند.

زنان باید به آزادی روی آوردند

در هر عملیاتی که توسط گریلاهای یژا استار انجام می‌شود، بار دیگر مشاهده می‌شود که اراده و خواست انسانی می‌تواند انواع حملات فنی را شکست دهد. به عنوان گریلاهای یژا استار که خود را به ایدئولوژی «آنهایی که می‌جنگند آزاد می‌شوند، آن‌هایی که آزاد هستند زیبا می‌شوند، آن‌هایی که زیبا هستند محبوب می‌شوند»رهبرشان خود را آراسته اند ، ما این پیام را به زنان سراسر جهان می‌دهیم. هیچ نیرویی نمی‌تواند در برابر زنان آزاد پیروز شود. برای اینکه آزادی بیش از پیش گسترش یابد و در هر زمینه‌ای منتشر شود، همه زنان باید به صفوف آزادی بپیوندند.»