جهانی که ی‌پ‌ژ ارائه می‌کند

عزم، تلاش و ادعای تحول اجتماعی ی‌پ‌ژ نشان می‌دهد که می‌توان آینده‌ای قابل احترام برای کرامت بشریت ایجاد کرد.

یگان‌های مدافع زنان ی‌پ‌ژ  یک ارتش زنان است که نقش پیشاهنگی را در مبارزه برای آزادی و برابری ایفا می‌کند. ی‌پ‌ژ نه تنها با اسلحه، بلکه از منظر ایدئولوژیک، دموکراتیک و اکولوژیک، آزادی پیرامون زنان را مبنا قرار می‌دهد و برای تغییر اجتماعی مبارزه می‌کند.

مبارزان ی‌پ‌ژ نه تنها برای آزادی خود مبارزه می‌کنند، بلکه برای جامعه‌ای برابر، با اراده و حضور در خاک خود، برای خلق آینده‌ای آزاد می‌جنگند. به همین دلیل است که در کمپ هول، صدها زن ی‌پ‌ژ سازمان فاسد داعش را افشا کردند و بی‌امان برای آینده‌ای بهتر جنگیدند. در این کمپ نه تنها خانواده‌های داعشی، بلکه سایر خانواده‌های مهاجر نیز حضور دارند. ی‌پ‌ژ از سلاح خود برای نجات این افراد از تروریسم وحشیانه داعش استفاده می‌کند. این مبارزه تنها خواستار آزادی شخصی نیست، بلکه حمایت و صیانت از ارزش‌ها و ارزش‌های مشترک بشریت است. زنانی که این مبارزه را رهبری می‌کنند شجاعانه برای آزادی و انسانیت در دنیای پیچیده مبارزه می‌کنند.

اقدامات وحشیانه داعش از تأثیر مخرب جنگ فراتر رفت و به جنایت علیه بشریت رسید. داعش از زنان در بردگی جنسی استفاده کرد و مرتکب جنایت فجیعی شد. این سازمان نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر روحی و روانی نیز زنان را به بردگی گرفت، مانند سلول سرطانی بود که وارد خون زنان شد. داعش به نام دین این کار را کرد و به نام جهنم زن را ترساند و در خانه گرفتارش کرد. در عین حال، برای داعش، هر زنی گناهکار است و برای خدمت به مردان آفریده شده است. زن به عنوان یک دستگاه زایمان، به عنوان یک شی جنسی استفاده می‌شود. برای داعش زن انسان نیست، بلکه موجودیست که فقط می‌تواند بچه به دنیا بیاورد.

در کمپ هول بخش ویژه‌ای به نام مهاجرات وجود دارد که خانواده‌های داعشی در آن زندگی می‌کنند. زنان خارجی در این بخش حضور دارند. این زنان نیز در باخوز دستگیر شدند. در این بخش تعداد زیادی مین، تونل، پناهگاه، تلفن و چادر کشف شده و یک داعشی ۳۰ ساله نیز دستگیر شد. در این بخش، کودکان پسر ۱۲ تا ۱۳ ساله با زنان زیادی ازدواج می‌کنند که از مادرانشان بزرگتر هستند. آنها به دستور فرماندهان داعش این کار را انجام می‌دهند. به همین دلیل است که کودکان ۲-۳ ساله در بخش مهاجرت حضور دارند. این کودکان در حال حاضر با روش‌ها و درک داعش بزرگ می‌شوند. در عین حال آموزش‌های نظامی ویژه‌ای می‌بینند و در آینده مانند بمب به کار گرفته می‌شوند.

زنان ی‌پ‌ژ «عملیات انسانی و امنیتی» را در کمپ هول رهبری کردند. در جریان این عملیات، ابزار و مواد نظامی زیادی به دست آمد و حدود ۴۰ داعشی دستگیر شدند. مهمتر از همه، یک زن ایزدی با پیشاهنگی ی‌پ‌ژ نجات یافت. به همین دلیل می‌خواهم بگویم؛ مبارزات ی‌پ‌ژ برای آزادی و عمل داعش در به بردگی گرفتن زنان، جنگ بزرگی را با هم انجام می‌دهند. عزم ، تلاش و ادعای تحول اجتماعی ی‌پ‌ژ نشان می‌دهد که می‌توان آینده‌ای قابل احترام برای کرامت بشریت ایجاد کرد.

در برابر این رویه وحشیانه داعش، زنان ی‌پ‌ژ نور را در برابر تاریکی، آزادی در برابر بردگی، زندگی در برابر مرگ، خیر در برابر شر را نشان می‌دهند.