ک‌ب‌د‌ه از زنان خواست تا بر عصیان خود بیفزایند

سخنگوی ک‌ب‌د‌ه، هیوی ساریا، در سالگرد تأسیس جنبش انقلابی متحد زنان (ک‌ب‌د‌ه) گفت: «علیه فاشیسم و سلطه مردانه، ما از زنان می‌خواهیم که قیام را افزایش داده و به سمت انقلاب زنان حرکت کنند.»

سخنگوی ک‌ب‌د‌ه هيوی‌ ساریا در سالگرد تاسیس جنبش انقلابی متحد زنان (ک‌ب‌د‌ه) بیانیه‌ای منتشر کرد و اعلام نمود که مبارزه علیه فاشیسم و ​​سلطه مرد در ترکیه و کوردستان پیروز خواهد شد و گفت: «ما قطعا پیروز خواهیم شد. مبارزه برای سوسیالیسم و ​​انقلاب زنان ما قطعا با پیروزی مزین خواهد شد.»

هیوی ساریا گفت: «۸ مارس ۲۰۲۴،در چنین دوره‌ای از تاریخ به عنوان جنبش انقلابی متحد زنان، ما ۶ سال را پشت سر گذاشتیم. ما هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیریم. در این لحظه تاریخی مبارزه ما برای آزادی زنان است. انقلاب زنان ما با شور و شوق ادامه دارد، ما مفتخریم که ک‌ب‌د‌ه این پرچم را به عنوان یک سنگر مهم مبارزه، به عنوان یک سازمان نظامی و سیاسی زنان برافراشته است. ۸ مارس همچنین سالگرد تأسیس سازمان زنان MLKP/ کمونیست است که یکی از سازمان‌های زیرمجموعه ما است. ما می‌خواهیم تاسیس سازمان زنان کمونیست را که ۹ سال است با عشق و احترام وجود دارد، تبریک بگوییم.»

مبارزه ما علیه فاشیسم پیروز خواهد شد

هیوی ساریا با بیان اینکه ک‌ب‌د‌ه در مبارزه با سلطه مرد، مبارزه با سرمایه‌داری و سرمایه و مبارزه با فاشیسم و ​​ستم جایگاه مهمی دارد، گفت: «ک‌ب‌د‌ه در جغرافیای کوردستان و ترکیه از نظر مبارزه جنسیتی و مبارزه با فاشیسم و ​​ظلم جایگاه تعیین کننده‌ای دارد. در عین حال، قرار است زنان بر این اساس متحد شوند. ک‌ب‌د‌ه معیاری برای اتحاد سازمان‌های زنان با ایده‌ها و استراتژی‌های مختلف است. نه تنها برای نقش آن در ترکیه و کوردستان همچنین برای نقشی که در خاورمیانه و جهان داریم این را گامی فروتنانه تعریف کردیم و سعی می‌کنیم این گام فروتنانه را به جلو برداریم. به عنوان جنبش انقلابی متحد زنان، می‌خواهیم دلال آمد را به یاد بیاوریم که دیروز با سخت کوشی، قلب و فکرش با ما بود، اما امروز به کاروان جاودانگان پیوسته است، ما رفقا نودم، آینور آدا، جرن گونش را به طور ویژه به یاد می‌آوریم. ما همچنین رفقای زن انقلابی، سوسیالیست، کمونیست و وطن دوست خود را که نمی‌توان از همه آنها نام برد، را به یاد می‌آوریم. رفقای زن خود را که مانند ستاره‌هایی با عشق، احترام و وفاداری بودند. در این مرحله می‌خواهیم این را بگوییم؛ در ترکیه و کوردستان، مبارزه ما علیه حاکمیت مردانه، حاکمیت سرمایه و فاشیسم قطعا پیروز خواهد شد. ما از همه زنان می‌خواهیم که علیه سلطه مردانه و فاشیسم قیام کنند و به سوی انقلاب زنان راهپیمایی نمایند. ما قطعا پیروز خواهیم شد و مبارزه ما برای سوسیالیسم و ​​انقلاب زنان ما قطعا با پیروزی مزین خواهد شد.»