ک‌ج‌د‌ک-ا‌ خواستار شرکت در فعالیت‌های ۲۵ نوامبر شد

ک‌ج‌د‌ک-ا‌ گفت: «از همگان می‌خواهیم در فعالیت و راهپیمایی‌های اروپا که در ۲۵ نوامبر برگزار می‌شوند شرکت نمایند و با شعار ‘ژن، ژیان، آزادی’ تجمع نمایند.»

در این بیانیه‌ی کتبی اعلام شد: «سیستم سرمایه‌داری که مبتنی بر ‌نسل‌کشی، و خشونت سازمان‌یافته و تجاوز به زنان است را مانند ابژه‌ی‌ تن‌فروشی می‌بیند.»

خشونت علیه زنان به عنوان حمله‌ای که زنان را از نظر جسمی، جنسی و روانی در جامعه مورد هدف قرار می‌دهد، هم توسط قدرتمندان و هم توسط مردان تداوم می‌یابد. این خشونتی که علیه زنان صورت می‌گیرد، سیاسی است.

اندیشه‌ی رهبر آپو درباره‌ی‌ زن آزاد که در روژآوا شکوفا شد، اکنون به امیدی برای تمامی زنان جهان تبدیل شده است. بیایید در ۲۵ نوامبر در میدان‌ها و در تمامی عرصه‌های مبارزه با پیشگامی زنان در چارچوب کارزار ‘آزادی برای عبدالله اوجالان و راه‌حلی دمکراتیک برای مسئله‌ی کورد’ که از ۱۰ اکتبر آغاز شده است و در تمامی عرصه‌ها باعث افزایش مبارزه شد، تجمع کنیم و مبارزه را گسترده‌تر کنیم.

ما به عنوان ک‌ج‌د‌ک-ا‌ از همگان می‌خواهیم در تمامی فعالیت‌ها و راهپیمایی‌هایی که در ۲۵ نوامبر در سراسر اروپا به پیشگامی ت‌ژ‌ک-ا‌ برگزار می‌شود و با شعار "ژن، ژیان، آزادی" شرکت نمایند.