ک‌ژک به زنانی که در جشن ۸ مارس زحمت کشیدند تبریک گفت

شورای هماهنگی ک‌ژک با تبریک به زنانی که در جشن ۸ مارس تلاش کردند، گفت:« تنها راه توقف دوران بربریت مدرن، سازماندهی انقلاب زنان بر اساس فلسفه «ژن ژیان آزادی» است.

بیانیه شورای هماهنگی ک‌ژک که در وب سایت خود منتشر کرده است، به شرح زیر است:

«ما درود می‌فرستیم به زنان مبارزی که میدان را با صدا، کلام، آواز و رقص خود پر کردند، در برابر اقدامات وحشیانه نظام مردانه مقاومت کردند و از سیستم ظالم مرد-دولتی خواستار پاسخگویی شدند. ما به همه زنانی که در جشن موثر روز جهانی زنان زحمت‌کش در سال ۲۰۲۴ کمک کرده و تلاش نمودند، تبریک می‌گوییم.

زنانی که ۲۴ ساعت شبانه روز تحت فشار تبعیض جنسیتی اجتماعی بحران، کشتار و ستم قرار دارند، امسال در ۸ مارس بار دیگر با جسارت و قاطعیت گفتند من اینجا هستم و واقعیت یک مبارزه رادیکال را خلق کردند. زنان در برابر سیاست‌های آزار و اذیت، نسل کشی، تجاوز و آزاری که در هر عرصه و هر لحظه به آنها تحمیل می‌شود، ایستادند. در تمام فعالیت‌ها، زنان نارضایتی خود را از سازمان و ذهنیت جنسیتی حزب حاکم که مجرم و مسئول اقدامات علیه زنان است، ابراز می‌کردند. از این رو، ۸ مارس ۲۰۲۴ نشانه ملموس آگاهی، درک، عزم و سازماندهی زنان شد. امروزه مبارزه زنان به رادیکالترین مبارزه برای حقوق بشر و دموکراسی تبدیل شده است.

دستاوردهای مبارزات زنان با انقلاب زنان روژاوا به سطح بالایی رسید. ما امسال با عزم راسخ به استقبال ۸ مارس رفتیم تا انقلاب زنان را به خانه زنان خاورمیانه و جهان تبدیل کنیم. جنگی که توسط فاشیسم دولت-مرد آغاز شد، بیش از همه بر ما زنان، کودکان، خلق‌ها و طبیعت تأثیر می‌گذارد. بنابراین، در برابر بحران، جنگ، ویرانی، مهاجرت، نژادپرستی، ناسیونالیسم و ​​تبعیض جنسیتی فاشیسم دولتی مردانه مسلط، ما به عنوان زنان باید نه تنها یک روز از سال، بلکه در هر زمانی برای یک زندگی اکولوژیک، آزاد و دموکراتیک در تشکیلات و مبارزه مشارکت داشته باشیم. سال ۲۰۲۴ که جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی آثار مخربی بر زنان، خلق‌ها و طبیعت داشت، از منظر مبارزات زنان نیز سال مهمی است. حقیقت ۸ مارس بالاترین نشانه این بود. در این برهه حساس تاریخ، تنها راه توقف دوران بربریت مدرن، سازماندهی انقلاب زنان بر اساس فلسفه ژن ژیان آزادی است. در برابر نظام مردانه ای که جنگ، استثمار، نژادپرستی، تبعیض جنسیتی را ایجاد کرده و افزایش می‌دهد، در وجود زنان، زندگی را می‌کشد، ما باید قدرت آگاهی و مبارزه خود را افزایش دهیم و در این راه پیش برویم. هیچ راه برگشتی از مبارزات زنان وجود ندارد. به همین دلیل است که باید سازماندهی بیشتری داشته باشیم، خط مبارزه مشترک ایجاد کنیم و از این طریق بتوانیم نظام ظالمی را که زمانش به پایان رسیده است را شکست دهیم.

زمان گسترش مبارزه فرا رسیده است، زمان جهانی شدن و اشتراک گذاری مبارزه فرا رسیده است. زمان آن فرا رسیده است که یک انقلاب زنان بر اساس فلسفه ژن ژیان ، آزادی بنا شود. ما به عنوان ک‌ژک با شور و اشتیاق زیبایی انقلاب زنان، یک بار دیگر به زنانی که ۸مارس را معنا بخشیدند، درود می‌فرستیم.

برای پیروزی مبارزه برای حقوق، عدالت، برابری، آزادی و دموکراسی، ما وعده خود را تکرار می‌کنیم که هر روز را به ۸ مارس تبدیل کنیم.»