ما با مفهوم خودمدیریتی محلی مدافع آزادی زنان، پیش خواهیم رفت

تولای حاتم اغولاری، رئیس مشترک دم پارتی ، به زندانیان سلام کرد و گفت: «ما آن دیوارها را ویران خواهیم کرد. مبارزه ما تا ذوب شدن دروازه‌های آهنین ادامه خواهد داشت. ما با مفهوم خودمدیریتی مدافع آزادی زنان پیش خواهیم رفت.»

حزب برابری و دموکراسی خلق‌ها (دم پارتی ) در هتلی در آمد با شعار «زمان زنان، اراده زنان » نامزدهای زن شهردار مشترک خود برای انتخابات محلی ۳۱ مارس را اعلام کرد. برنامه با سخنرانی تولای حاتم اغولاری رئیس مشترک دم پارتی ادامه یافت. حاتم اغولاری ابتدا به زنان سیاستمدار زندانی درود فرستاد و گفت: «از همین جا به همه رفقای زن خود که در زندان، زندانی هستند درود می‌فرستم. بیایید قول بدهیم به این مبارزه ادامه دهیم تا آن دیوارها را خراب کنیم.»

حاتم اغولاری در ادامه اعلام کرد كه آنچه در اينجا انجام می‌شود در هيچ جای دنيا وجود ندارد و به دلیل مبارزات جنبش زنان كورد به اين روز رسيده‌ایم. حاتم اغولاری با بیان اینکه پیش‌انتخابات آنها نه تنها برای ترکیه بلکه برای کل جهان الگو خواهد بود، ادامه داد: «مردم کاندیداهای خود را انتخاب کردند و این امر بسیار ارزشمندی است. حدود ۵ هزار نفر از دوستان ما برای این پیش انتخابات کار کردند. ما از آنها تشکر می‌کنیم. ما در یک مرحله بسیار دشوار هستیم. همه جا جنگ است. در همه جای دنیا فاشیسم، ناسیونالیسم و ​​ذهنیت مردسالار حاکم است. ما می‌دانیم که زنان همیشه هدف آنها هستند. همانطور که گلتن کشاناک گفت؛ «ما به عنوان زنان، با سرنگونی حکومت ظالمانه آنها، کارهای خود را ارتقا خواهیم داد.»

در ادامه حاتم اغولاری به همه زنان جهان که می‌گویند تسلیم نمی‌شویم و مبارزه می‌کنیم، از شیلی تا آرژانتین، از میدان تحریر تا روژاوا، از بغداد تا هولیر درود فرستاد و سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: « سلام به کلارا زتکین ، رزا لوکزامبورگ، بهیجا بوران، شیرین تکلی، سکینه، سیوه، هورین خلف. بیایید به آنها قول بدهیم که در انتخابات ۳۱ مارس یک به یک شهرداری‌هایمان را به دست آوریم، به ویژه نامزدهای زن شهردار مشترک. با بیرون کردن قیم ها، با ایده آزادی زنان، دموکراسی محلی را تقویت کنیم . بیشتر مسئولیت بر عهده ما زنان است. بدینوسیله قول می‌دهیم که پیروزی ۳۱ مارس را به همه زنان زندانی، به مادرانشان که در اعتصاب غذا هستند و در حال برگزاری تحصن عدالت هستند، تقدیم کنیم. اگرچه مادران پیکر فرزندانشان را با بسته پستی دریافت کردند، اما مادران از گفتن صلح دست برنداشتند. برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.»

سپس یکی یکی از تمامی کاندیداها به روی صحنه دعوت به عمل آمده و نامزدها معرفی شدند.