مبارز ی‌پ‌ژ ناروین هوگر در یک سانحه رانندگی به شهادت رسید

فرماندهی کل ی‌پ‌ژ اعلام کرد که مبارز آنها ناروین هوگر (دیلان درویش) در ۲۲ آوریل در یک حادثه رانندگی به شهادت رسید.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان (ی‌پ‌ژ) در بیانیه‌ای از شهادت مبارز ی‌پ‌ژ ناروین هوگر (دیلان درویش) در یک سانحه رانندگی در ۲۲ آوریل خبر داد و گفت:« آرزوها و رویاهای رفیق ناروین وظیفه اصلی ما خواهد بود.»

این بیانیه به شرح زیر است:

 «رفیق ما ناروین هوگر در سال ۱۹۹۵ در شهر قامشلو در خانواده‌ای میهن‌دوست به دنیا آمد و به دلیل میهن‌دوستی خانواده‌اش از کودکی حقیقت خلق و آرمان آزادی را احساس کرد و همیشه بر مبارزه برای آزادی متمرکز بود.

رفیق ناروین با مسئولیت و شجاعت فراوان در جریان شروع انقلاب به صفوف ی‌پ‌ژ پیوست. او همیشه دوست داشت در سخت‌ترین عرصه‌ها و سخت‌ترین کارها پیشقدم باشد. او در عملیات تل حمیس در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ شرکت فعال داشت و تجربیات مهمی از جنگ به دست آورد. پس از آن به جبهه تربه‌سپی رفت و در عملیات آزادسازی تشرین، منبج و رقا شرکت کرد. در روند حملات اشغالگرانه فاشیست‌های ترکیه به گری سپی مبارزه مهمی داشت. او همیشه در خط مقدم مبارزه شرکت می‌کرد. او به خاطر فروتنی و اشتیاق به زندگی، معروف و محبوب بود.

رفیق ما ناروین هوگر با دلاوری‌های مبارزان آزادی بزرگ شد. او همچنین راه سه پسرعمویش را که در دهه ۱۹۹۰ در کوه‌های آزاد میهن جنگیدند و به شهادت رسیدند، دنبال کرد. برای رفیق ناروین پایان دادن به اشغال میهن و ساختن یک نظام دموکراتیک و آزاد بر اساس نظام رهبر آپو هدف اصلی بود. از این رو هم در زمینه نظامی و هم در زمینه ایدئولوژی آموزش دید. او نه تنها در زمینه امور نظامی صاحب نظر بود، بلکه در زمینه ایدئولوژیک نیز به عمق و ژرفای قابل توجهی دست یافت.

از رفیقمان ناروین هوگر با احترام و تحسین یاد می‌کنیم. عهد می‌بندیم که آرزوها و رویاهای رفیق ناروین برای ما وظیفه و اراده اساسی خواهد بود.»

 مشخصات شهید ناروین هوگر به شرح زیر است:

نام سازمانی: ناروین هوگر

 نام و نام خانوادگی: دیلان درویش

 نام مادر: نسرین

نام پدر: محمد سراج

محل و تاریخ شهادت: سرین ۲۲/۴/۲۰۲۵»