مجمع زنان کنگره اسلام دمکراتیک: به مبارزه خود ادامه می‌دهیم

مجمع زنان کنگره اسلام دمکراتیک قامشلو اعلام کرد که به مبارزه خود در برابر حملات دولت اشغالگر ترکیه به شمال و شرق سوریه و حملات علیه زنان ادامه خواهند داد.

مجمع زنان کنگره اسلام دمکراتیک قامشلو امروز در مرکز خود در قامشلو با صدور بیانیه‌ای حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه و حملات علیه زنان پیشاهنگ را محکوم کرد. این بیانیه توسط شیرین حسن خلیل عضو مجمع زنان کنگره اسلام دمکراتیک قرائت شد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«در ادامه حملات دولت فاشیست ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه ده‌ها کودک و زن به قتل رسیده‌اند. همه کشورهای بین‌المللی در برابر این حملات علیه مناطق ما سکوت می‌کنند.

فریال سلیمان خالد که ۳۱ سال برای خدمت به مردم خود تلاش کرد در مرکز شهر کرکوک به ضرب گلوله به قتل رسید. فریال سلیمان مبارزه خود را تا آخرین لحظه ادامه داد. این اولین بار نیست که پیشاهنگان زنان کورد هدف چنین حملاتی قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شد که دولت ترکیه و تبهکارانش برای دو زن عفرینی که در برابر حملات مقاومت کردند، حکم اعدام صادر کرده است. ذهنیت عقب‌مانده و مهاجم از هر جهت می‌خواهد اراده مردم را در هم بشکند، اما هرگز اراده ما را نمی‌شکند.

ما به همه شهدای زن قول می‌دهیم که به مبارزه خود ادامه دهیم، زیرا شهدا پیشوایان اخلاقی ما هستند. ما جلوی همه حملات را خواهیم گرفت و به وعده خود عمل خواهیم نمود. زیرا ما مدافعان صلح و مردمی هستیم که حقوق، سرزمین و کشور دارند. شهادت راه ما برای رسیدن به آزادی و جامعه آزاد است.»