پیام تبریک فرماندهی ه‌پ‌ژ به مناسبت ۸ مارس

ه‌پ‌ژ: «ما با شعار «ژن ژیان آزادی به سمت انقلاب زنان در حرکتیم» سال پیش‌رو را به سال آزادی جسمانی رهبر آپو و آزادی زنان مبدل سازیم.»

فرماندهی نیروی مدافع زنان روژهلات کوردستان (ه‌پ‌ژ) به مناسب ۸ مارس بیانیه‌ای منتشر کرد:

بیانیه فرماندهی نیروی مدافع زنان (ه‌پ‌ژ) به مشروح زیر است:

«در ابتدا ما روز ۸ مارس را به رهبر ملت دمکراتیک رهبر آپو تبریک می‌گوییم. در نمود شخصیتی رفیق آرین آره. سارا هوگر و بشنگ ها تمامی شهدای انقلاب را با احترام و قدردانی یاد می‌کنیم و برای پیروزی دوباره عهد می‌بندیم. به این مناسبت ما ۸ مارس را به زنانی که امروز جسورانه در سنگرها اشغالگران را شکست می‌دهند، زنانی که در دیوارهای زندان فاشیزم برای آزادی فریاد بر می‌آورند، مادران ما که در هر برهه‌ای با فداکاری مبارزه ما را آراستند، زنان کورد، عرب، فارس، ترک، بلوچ، افغان، آذری و تمامی زنان جهان که برای آزادی مبارزه می‌کنند، تبریک می‌گوییم.

در روز ما مبارزه آزادی زنان برای تمامی انقلاب‌های جهان با اشتیاق پیشاهنگی می‌کند و تاریخ را از نو می‌نویسد. این مبارزه سیستم مردسالار هزاران ساله را در نمود شخص مردهایی که ماردوک های زمان‌حاضر می‌باشند را به لرزه در می‌آورد. آشکار است همانگونه که رهبرآپو نیز بیان داشته بود: «این سده به سده مبارزه زنان مبدل خواهد شد». از هم اکنون در تمامی عرصه‌های حیات نمونه‌های کنونی مژده بهار زنان و خلق‌ها را می‌دهد. زنان از هر زمانی بهتر در درک و فهم هویت خود در هر عرصه مبارزه با رنگ خود جای‌گرفته اند و از هرگونه بردگی با اراده‌ای بی‌همپا ایستار خود را نشان می‌دهند.

ما به مثابه زنان در این جغرافیا دارای میراثی بسیار گرانبها هستیم. از قدمخیر تا به ظریفه‌ها، از لیلا قاسم تا به سکینه جانسزها و شیرین علم هولی‌ها، تاریخ ما در هر لحظه با جنگ و مبارزه همراه بوده است. زنانی که امروز این واقعیت را پذیرفته‌اند، امروز آینده خود را در محافظت و دفاع از آن ارزش‌ها می‌بینند و برای آن سازماندهی خود را گسترش می‌بخشند. بی‌گمان برای این امر لازم است در ابتدا حفاظت از زنان در تمام عرصه‌ها صورت‌ گیرد و در برابر تمامی حملات مدرنیته کاپیتالیست که بجز سلطه‌ مردان و قتل عام زنان چیز دیگری را برای انسانیت مشروع نمی‌داند، مبارزه را نیرومند کرد.

ما با شعار «ژن ژیان آزادی به سمت انقلاب زنان در حرکتیم» سال پیش‌رو را به سال آزادی جسمانی رهبر آپو و آزادی زنان مبدل سازیم، ما باور داریم که در این ۸ مارس تمامی زنان کوردستان و جهان باید با رنگ خود به خیابان‌ها بیایند و با یک روح و یکصدا اصرار خود را برای انقلاب زنان با شعار «ژن ژیان آزادی» هر روز را به ۸ مارس مبدل سازند.»