رژاک در کرکوک از سازمان‌های زنان دیدار کرد

رژاک با هدف تبریک ۸ مارس با سازمان و نهادهای زنان در کرکوک دیدار کرد و دسته‌گل‌های «برای حقوق زنان به همراه یکدیگر به کنش بپردازیم» و کتاب «ژن ژیان آزادی» را نیز به آنان هدیه دادند.

کنش‌ها به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زنان زحمتکش ادامه دارند. دیروز در چارچوب کنش‌های ۸ مارس، هیئتی از سازمان زنان آزاد کوردستان (رژاک) با هدف تبریک ۸ مارس از سازمان زنان حزب زحمتکشان کوردستان دیدار کرد. در این دیدار دسته گل‌های «برای حقوق زنان به همراه یکدیگر به کنش بپردازیم» و کتاب «ژن ژیان آزادی» را نیز به آنان هدیه دادند.

در این دیدار هیئت رژاک وضعیت زنان را در سطح کلی و به خصوص زنان کرکوک را ارزیابی نمود. همچنین ور مورد ارتباط و توازن میان سازمان‌های زنان گفتگو صورت گرفت و تاکید شد که برای خدمت به زنان و دستیابی به حقوق مشروع زنان لازم است سازمان‌های زنان با یکدیگر به کار بپردازند.

لازم به ذکر است که در سلسله دیدارهای رژاک تمامی سازمان‌ها هم عقیده بودند که سازمان زنان بخشی از جامعه همان مناطق‌اند و لازم است در رابطه با مسائلی که زنان با آنان روبرو می‌شوند نقش ایفا نمایند و در مورد تقویت ارتباطات نیز تاکید نمودند.