ت‌ژ‌آ: اگر مقاومت در برابر توطئه و انزوا را افزایش دهیم، نجات خواهیم یافت

جنبش زنان آزاد ت‌ژ‌آ علیه توطئه بین‌المللی بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: «با افزایش مقاومت در برابر توطئه و رژیم انزوا می‌توانیم به رهایی اجتماعی دست یابیم.

جنبش زنان آزاد (ت‌ژ‌آ) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد توطئه بین‌المللی ۱۵ فوریه ۱۹۹۹ علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان بیانیه‌ای کتبی صادر کرد.

ت‌ژ‌آ در این بیانیه با یادآوری اینکه توطئه بین‌المللی علیه عبدالله اوجالان ۲۵ سال است ادامه دارد، گفت: «نیروهای توطئه‌گر باید بدانند که نه انزوا و نه سیاست‌های سیاه و پلیدشان نمی‌تواند رابطه ما را با آقای اوجالان قطع کند. ما برای پایان دادن به رژیم انزوا و حل مسئله کوردها به «راهپیمایی بزرگ آزادی» درود می‌فرستیم.»

جنبش زنان آزاد در ادامه اعلام کرد که آنها خواهان آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان به عنوان ت‌ژ‌آ هستند و بیانیه اینگونه پایان یافت: «قیام ما بر اساس اصول «ژن ژیان آزادی» ادامه خواهد داشت. ما از همه زنان کوردستان و ترکیه می‌خواهیم که از مبارزات ما برای آزادی آقای اوجالان حمایت کنند. در سالگرد توطئه بین‌المللی، نیروهای توطئه‌گر را محکوم می‌کنیم و جامعه و نهادهای بین‌المللی را به مبارزه با انزوا برای دستیابی به رهایی اجتماعی فرا می‌خوانیم و خواهان عدالت در برابر بی‌قانونی در امرالی هستیم.»