یژا استار: مانیفست زندگی و مبارزه ما شدند

فرماندهی قرارگاه مرکزی یژا استار با گرامی‌داشت یاد دو شهید در گارزان گفت: «رفقای پیشاهنگ پاژک، بهارین و مزگین مانیفست زندگی و مبارزه ما شدند.»

فرماندهی قرارگاه مرکزی یژا استار در مورد ۲ گریلایی که در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ در گارزان به شهادت رسیدند، اطلاعیه زیر را منتشر کرد:

«به عنوان جنبش آزادی جامعه کوردستان، در این مرحله که سخت‌ترین نبرد را برای آزادی جسمانی رهبر خود و آزادی مردم خود انجام می‌دهیم، شاهد شهادت همرزمان گرانقدر خود هستیم و این را بهای آزادی می‌دانیم. مبارزه ما با تلاش‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های ده‌ها تن از رفقای قهرمان ما ادامه دارد. این رفقای قهرمان امید بزرگی برای مردم کورد و همه مردم خاورمیانه هستند. در این مرحله که ما به عنوان جنبش آزادی زنان، مسئولیت رهبری مبارزات خود را بر عهده می‌گیریم، فرماندهان ما در یژا استار، ده‌ها گریلای زن فداکار را فرماندهی می‌کنند و با این رفقا در خط مقدم می‌جنگند. ما به عنوان فرماندهی قرارگاه مرکزی یژا استار با احترام و سپاس یاد رفقای خود بهارین دنیز و مزگین بوران که در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ در گارزان به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم. ما به خانواده‌های رفقای خود شیخو و گوچلو و به کل مردم کوردستان تسلیت می‌گوییم.»
مشخصات رفقای شهیدمان به شرح زیر است:

نام سازمانی: بهارین درسیم
نام و نام خانوادگی: لیلا شیخو
محل تولد: حلب
نام مادر - پدر: حیات - احمد
محل و تاریخ شهادت: ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ / گارزان

******************************************

نام سازمانی: مزگین بوران
نام و نام خانوادگی: امل گوچلو
محل تولد: آنکارا
نام مادر - پدر: هاجر - مصطفی
محل و تاریخ شهادت: ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ / گارزان