یگان‌های انتقامی ی.پ.س-ژن: هر نقطه‌ای میدان انتقام‌گیری ماست

یگان‌ انتقامی شهید زلال گارزان وابسته به یگان‌های مدافع غیرنظامیان زن در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که حملات انتقامجویانه را گسترش می‌دهند.

در اطلاعیه‌ای که از سوی یگان‌ انتقامی شهید زلال گارزان وابسته به یگان‌های مدافع غیرنظامیان زن منتشر شده است آمده است که در چهارچوب کارزار انتقامی علیه استعمارگران و مزدوران و خبرچینان، ٢ خودرو فاشیست‌ها به آتش کشیده شد و یک برج مخابراتی منهدم شد.

در اطلاعیه آمده است، روز ٢٧ سپتامبر (۶ مهر) یک کامیون در شهر سپارتا و  روز ٢٣ سپتامبر (٢ مهر) یک مینی‌بوس در بخش ایوبیه شهر رحا با پلاک '۶٨ ه ٣۶١' متعلق به فاشیست‌های ترک به آتش کشیده شدند و هر دو خودرو به تلی از خاکستر مبدل گشتند.

همچنین رأس ساعت ٢٣ روز ١٩ سپتامبر (٢٩ شهریور) یک برج مخابراتی در مسیر جاده فارقین به بسمل در استان آمد هدف قرار گرفته و به تمامی منهدم شد.

در هر شرایطی انتقام می‌گیریم

اطلاعیه می‌افزاید:"ما به عنوان زن در مقابل تعرض و تجاوز منسوبان به رژیم ترکیه از خود دفاع می‌کنیم. هر نقطه‌ای میدان انتقام‌گیری ماست. حساب تمامی ظالمان را کف دستشان می‌گذاریم، با روحیه خودمدیریتی در تمامی عرصه‌ها، خیابان‌ها و محله‌ها آتش انتقام را شعله‌ور می‌کنیم."