ه.پ.گ: یک مزدور به‌نام مصطفی اردم مجازات شد

ه.پ.گ: یک مزدور به‌نام مصطفی اردم که در راستای خدمت به دشمن جنایتکار در تعداد زیادی از حملات به خلقمان شرکت کرده بود؛ جنایات بسیاری انجام داده و دستش به‌خون تعداد زیادی از رفقایمان آغشته بود؛ مجازات شد.

مرکز خبررسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه.پ.گ) درباره حملات ارتش اشغالگر ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا، اعلامیه‌ای به‌شرح زیر منتشر کرد:

در غرب منطقه شهید دلیل زاپ؛

در ۵ ژوئن در ساعت ۱۳:۳۰ متجاوزان در موضع مقاومت قله اف.ام به نیروهایمان حمله کردند. نیروهای ما نیز با آنها روبرو شدند.

در منطقه خاکورک؛

در ۴ ژوئن ارتش متجاوز ترکیه میدان شیخ‌زاده را با هواپیمای جنگی، هلی‌کوپتر و سلاح سنگین بمباران کرد. سپس نیروهای متجاوز ترک در قله شیخ‌زاده مستقر گردیدند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه:

در ۴ و ۵ ژوئن در غرب منطقه شهید دلیل زاپ؛ مواضع مقاومت قله اف.ام، قله آمدیه و در شرق زاپ موضع مقاومت سیدا؛ ۷۲ بار با توپ و تانک بمباران شدند.

ارتش اشغالگر ترکیه در ۴ و ۵ ژوئن در غرب منطقه شهید دلیل زاپ سعی کرد سنگرهای مقاومتمان در قله اف.ام را با بیل مکانیکی تخریب نماید.

فرمانده تیم خنجر؛ مزدور مصطفی اردم به مجازات رسید

در اعلامیه‌ی ه.پ.گ آمده است: یک مزدور به‌نام مصطفی اردم متولد ۱۹۸۰ در شرناخ بود که علیه مبارزه‌ی آزادی خلقمان جنایات بسیاری مرتکب شده بود. این مزدور به دشمن جنایتکار خدمت می‌کرد و در حملات بسیاری به خلقمان شرکت داشت و جنایات متعددی انجام داده بود. نه تنها در باکور کوردستان، بلکه در مناطق حفاظتی مدیا نیز در عملیات دشمن شرکت کرده بود و دستش به‌خون بسیاری از رفقایمان سرخ بود. به‌علاوه فرمانده یک گروه مزدور بود که خود را تیم خنجر می‌نامند.

این مزدور به‌نام مصطفی اردم در چهارم ژوئن در ساعت ۲۱:۳۰ به دست یک واحد از نیروهایمان افتاد و این واحدمان او را به مجازات رساندند. واحدمان به‌طور موفقیت‌آمیز به مکان خودش برگشت و جریان را به اطلاع رساند.