انتشار ویدئوی سلاحهای به دست آمده از نیروهای اشغالگر ترکیه در آواشین

نیروی مدافع خلق همزمان با انتشار ویدئویی از یک قبضه سلاح به دست آمده از نیروهای اشغالگر ترکیه در آواشین اعلام کرد سه متجاوز نظامی دیروز در زاپ کشته شدند.

گریلاتی‌وی که تصاویر مربوط به جنگ در کوردستان را منتشر می‌کند امروز ویدئویی جدید منتشر کرد که متعلق به اواخر ماه مه میلادی جاری در ارتفاعات آواشین است.

 یک گریلای زن در این ویدئو می‌گوید این اسلحه متعلق به یکی از نیروهای اشغالگر ترکیه به نام "هاضم" است که حین تلاش برای ورود به یک تونل در ورخله با دو نظامی دیگر کشته شدە است. او می‌گوید ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که دشمن پلید با آن کفش‌های گندیده وارد تونل‌های ما شوند.  علاوه بر این ویدئو، امروز نیروهای مدافع خلق، طبق معمول گزارش روزانه‌ خود را نیز از نتایج جنگ منتشر کرد.

این گزارش حاکیست ارتش متجاوز ترکیه مواضع گریلاهای آزادی کردستان در حوالی ناحیەی چمچو و روستای سیدای زاپ را بارها با سلاح‌های شیمیایی و بمب‌های ممنوعه هدف حمله قرار داد و هواپیماهای جنگی اقدام به چهار بمباران هوایی کردند.

 با این وجود عملیات شاهین‌های زاگرس علیه نیروهای اشغالگر نیز همچنان ادامه داشته و طبق اعلام ه‌پ‌گ تلفات سه نفری ارتش ترکیه طی روز گذشته در زاپ را به دنبال داشته است. این تلفات در اثر دو عملیات گریلاهای تک‌تیرانداز یژاستار و تیم‌های سیار گریلاها در چمچوی زاپ بودند.