بیانیە ابتکار عمل انقلابی جوانان روژهلات کوردستان

ابتکارعمل انقلابی جوانان روژهلات کوردستان با هدف پیروزی قیام ژن، ژیان، آزادی و تأکید بر گرفتن انتقام خون ریخته شدەی همەی شهدای راه آزادی، نخستین اطلاعیەی خود را منتشر کرد.

شعلەهای آتش سرهلدان ژن، ژیان، آزادی با پیشاهنگی زنان و جوانان هرچه می رود بلندتر و گستردەتر می شود. ارادەی جوانان انقلابی و بەپاخواسته که خواهان آزادی و برابری اند با حمله و خشونت سرکوب نمی شود و این حملات ارادەی مستقل جوانان برای بدست آوردن اهدافشان را هر چە بیشتر ارتقا دادە است.

در این راستا ابتکار عمل جوانان انقلابی روژهلات کوردستان با هدف پیروزی قیام ژن، ژیان، آزادی و اصرار بر گرفتن انتقام خون بر زمین ریختەی تمامی شهیدان راه آزادی، اولین اعلامیەی خود را منتشر کرد.

متن اعلامیەی جوانان انقلابی روژهلات کوردستان بەشرح زیر است:

در  برابر مقاومت و قیام چهار ماهەی خلقهای انقلابی و سر بە طغیان گذاشتە روژهلات کوردستان و ایران، رژیم ولایت فقیه اشغالگر، فاشیست، ضد زن و ضد جوان، با پناەبردن به خشونت، اعدام و سرکوب و بکارگیری نیروی نظامی و اسلحه، سعی در ناامیدی و شکستن ارادەی مردم و بویژه جوانان دارد.

رژیم خونخوار و کهنه پرست ایران برای سرکوب این سرهلدان، پیش از همه جوانان را هدف قرار می دهد و در این راستا در بیشتر شهرهای روژهلات کوردستان حداقل صدها جوان را شهید کرده است و هزاران جوان برومند نیز زخمی شده اند.

بەعنوان ابتکار عمل جوانان انقلابی روژهلات کوردستان از جوانان درخواست می کنیم که با همەی توانشان خود را سازماندهی کردە و صفوف خود را هر چە بیشتر منسجم کردە  و سازمان و نهادهای خلقی و انقلابی را تاسیس و نقش تاریخی خود را ایفا نمایند.همزمان در برابر تهاجم نیروهای سرکوبگر رژیم، حق دفاع مشروع از خود را بەکار بگیرند و خود را حفظ کنند و امکان زندگی کردن برای جاسوسان و خیانتکاران را جامعه باقی نگذارند؛ اجازه ندهند قیام از مسیر درستش خارج شود.

شهید نمی میرد

مقاومت زندگی است

مرگ بر خیانت و اشغالگری

زنده باد قیام آزادی زنان و جوانان

ابتکار عمل جوانان روژهلات کوردستان