در خانقین علیه حملات اشغالگرانه ترکیه تظاهرات انجام شد

در خانقین حزب کمونیست کوردستان برضد حملات دولت ترکیه علیه باشور کوردستان،‌ تظاهرات انجام داد.

تظاهرات علیه حملات ترکیه

امروز در شهر خانقین، حزب کمونیست کوردستان علیه اشغالگری ترکیه با مشارکت اعضا و طرفداران خود، کنشگران و روزنامه‌نگاران، تظاهراتی انجام داد.

مسئول کمیته خانقین، حزب کمونیست کوردستان، عباس رحمان اعلام کرد که هیچ یک از طرف‌های کوردی در این تظاهرات مشارکت نکردند و گفت‌: ‌«باید در این تظاهرات مشارکت صورت می‌گرفت، اما متاسفانه بجز حزب کمونیست، روزنامه‌نگاران و کنشگران هیچ طرف دیگری مشارکت نکرد. هدف ما از این تظاهرات،‌ محکوم کردن عملیات‌های ترکیه فاشیست است که علیه خاک اقلیم کوردستان انجام می‌دهد.‌»

‌«خانقین برضد تمام حملات و اشغالگری‌ها ایستادگی می‌کند‌‌»

عباس رحمان در ادامه سخنان خود بیان کرد که حزب کمونیست کوردستان،‌ قبلا علیه اشغالگری،‌ تظاهرات انجام داده است و اینچنین ادامه داد‌‌: ‌«هدف ما این بود که بگوییم خانقین شهری کوردستانی است و برضد تمام حملات و اشغالگری‌ها علیه خاک اقلیم کوردستان، ایستادگی می‌کند‌‌.‌»

عباس رحمان در پایان سخنان خود اشاره کرد که باید علیه اشغالگری دولت ترکیه واکنش نشان داده شود و گفت‌: ‌«ما هیچ واکنشی از سوی حکومت اقلیم کوردستان و عراق ندیدیم. ما می‌خواهیم که صدایمان به حکومت اقلیم کوردستان و حکومت عراق برسد تا علیه اشغالگری،‌ ایستادگی کنند.‌»