در عملیات نیروهای گریلا یک متجاوز اشغالگر ترک از پا درآمد

در عملیات نیروهای گریلا یک متجاوز اشغالگر ترک از پا درآمد و یک دوربین ترمال و یک سیستم نظارتی موبس منهدم شد.

بیانیە مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق بە شرح زیر است:

در نتیجە عملیات نیروهای گریلا، یک اشغالگر مجازات شدە و یک سیستم دوربین ترمال و یک دوربین نظارتی منهدم شد. یک سنگر نظامی نیز مورد حملە قرار گرفت.

ارتش اشغالگر ترک ٤ بار با هواپیماهای جنگی و دهها بار با کاتیوشا، تانک و سلاحهای سنگین دیگر میادین برخودان را بمباران کردە است.

اطلاعات بیشتر در این بارە عبارتند از:

در چارچوب کارزار انقلابی عقابهای زاگرس در منطقە زاپ:

در ١٦ دسامبر ساعت ١٥:٣٠ دقیقە زمانیکە اشغالگران درصدد بودند کە استحکامات جنگی نیروهای گریلا در منطقە چمچو، در نزدیکی شیلادزە در آمیدی را مورد حملە قرار دهند، در نتیجە عملیات سابوتاژ نیروهای ما، یک اشغالگر مجازات شد.

١٦ دسامبر در ساعت ٠٨:٣٠، ١٠:٣٠ و ١١:٣٠ در نواحی روستای سیدا در منطقە شیلادزی، تیمهای متحرک گریلا سە بار با سلاحهای سنگین اشغالگران را مورد حملە قرار دادند. ساعت ١٤:٠٠ نیز یکبار دیگر با سلاحهای سنگین بە اشغالگران حملە شد و بە یک سنگر نظامی نیروهای متجاوز حملە شد.

١٦ دسامبر در ساعت ١٦:٠٠ یک سیستم دوربین ترمال و موبس کە اشغالگران در مناطق برخودان گریلایی در حوالی روستای سیدا، از توابع آمیدی کارگذاشتە بودند، از سوی تیمهای متحرک ما منهدم شد.

ارتش اشغالگر ترک مناطق حفاظت شدە میدیا را در ارتفاعات جودی و منتقە آوا لولان در خاکورک را ٤ بار با هواپیماهای جنگی مورد حملە قرار دادند.

در ١٦ دسامبر ارتفاعات اف-ام، سیدا و منطقە برخودان چمچو، دهها بار با کاتیوشا و گلولەباران و سلاحهای شیمایی بمباران شد.