دیدارهای روسای مشترک ک‌ن‌ک ادامه دارند

در شهر هولیر، ریاست مشترک کل ک‌ن‌ک، احمد کاراموس با برخی طیف‌های سیاسی از جمله جمعیت دادگری، حزب پاریزگاران و اتحاد ملی دمکرات کورد دیدار کرد ودر ارتباط با حملات اشغالگرانه و موضوعات اتحاد ملی میهنی گفتگو کردند.

دیدارهای ک‌ن‌ک

ریاست مشترک کل کنگره ملی کوردستان ‌(ک‌ن‌ک)، احمد کاراموس در شهر هولیر با جمعیت دادگری کوردستان،‌ حزب پاریزگاران کوردستان و اتحاد ملی دمکرات کوردستان دیدار کرد.

در ابتدا ریاست مشترک کل ک‌‌ن‌ک، با جمعیت دادگری کورسدتان دیدار کرد و از سوی اعضای مکتب سیاسی این حزب از او استقبال به عمل آمد. سپس او به دیدار حزب پاریزگاران کوردستان رفته و از سوی ریاست این حزب اَجار سورچی مورد پیشوازی قرار گرفت.

در ادامه دیدارها، احمد کاراموس با اتحاد ملی دمکرات کوردستان دیدار کرد و از سوی دبیرکل این اتحادیه، غفور مخموری و اعضای مکتب سیاسی مورد استقبال قرار گرفت.

در این دیدارها لشکرکشی‌ها و حملات اشغالگرانه ترکیه علیه باشور کوردستان و موضع مشترک طیف‌های سیاسی در مقابل خطرات بزرگ اشغال کوردستان، گفتگو و صحبت انجام شد. همچنین لزوم اتحاد و همبستگی ملی هم مورد بحث قرار گرفت.

سپس نهاد استاندارد دیداری برای ریاست مشترک ک‌ن‌ک با عده‌ای از شخصیت‌های میهن‌دوست و روشنفکر ترتیب داد. در این دیدار کاراموس لزوم اتحاد خلق کورد و مشکلات روبروی اتحاد ملی را بیان کرد.

پیش‌بینی می‌شود که دیدارهای ریاست مشترک کل ک‌ن‌ک، احمد کاراموس با دیگر احزاب و طیف‌های سیاسی باشور کوردستان ادامه داشته باشد.