دیلکچی‌: روحیه خوبی در این راهپیمایی وجود دارد

ریاست مشترک دم پارتی در وان، ویسی دیلکچی اعلام کرده است که خلق با شور و اشتیاق فراوانی در راهپیمایی احترام به اراده شرکت می‌کنند و گفت‌: ‌«‌‌روحیه خوبی در این راهپیمایی وجود دارد.»

احترام به اراده

راهپیمایی احترام به اراده که از سوی دم پارتی و د‌ب‌پ در شهر وان شروع شده بود، ادامه دارد. هزاران نفر امروز در منطقه الباک به راهپیمایی ادامه دادند. راهپیمایان پس از الباک به سوی جولمرگ به راه افتادند.

یکی از راهپیمایان، ریاست مشترک دم پارتی در وان، ویسی دیلکچی در ارتباط با این راهپیمایی با خبرگزاری فرات ‌(ANF) مصاحبه کرد. دیلکچی بیان داشت‌: ‌«این راهپیمایی مورخ ۳۰ ژوئن با مشارکت نهادهای مدنی، دمکراتیک و احزاب سیاسی در ترکیه در مارمارا آغاز شد و به شهر وان رسید.این راهپیمایی یک هفته را پشت سر گذاشت. ما امروز از الباک به سوی جولمرگ به راه افتادیم. شور و اشتیاق بسیاری وجود دارد. در این راهپیمایی، نمایندگان پارلمان و شهرداران مشترک ما احساسات، اندیشه‌ها و موضع‌گیری خود را نشان دادند. با مشارکت زنان و مردان، راهپیمایی ادامه دارد. ریاست مشترک کل د‌ب‌پ، کسکین بایندر نیز در این راهپیمایی شرکت کرد.‌»

‌«روحیه خوبی در این راهپیمایی وجود دارد»

دیلکچی اینچنین ادامه داد‌: ‌«ما راهپیمایی خود را در جاده‌هایی که ترافیک در آن بسیار است ادامه می‌دهیم. روحیه خوبی در این راهپیمایی وجود دارد و با مشارکت خلق ما به راهپیمایی ادامه می‌دهیم. ما در ساعات غروب به پل ینیکپورو در میان جولمرگ و منطقه گَوَر می‌رسیم و در آنجا توقف می‌کنیم. روز دوشنبه در ساعات صبح،‌ ریاست مشترک کل د‌ب‌پ، در جولمرگ یک بیانیه توده‌ای خواهد داد و این راهپیمایی به پایان می‌رسد.‌»