گرامیداشت یاد و خاطرە زکی گوربوز از سوی حزب کارگران کوردستان

حزب کارگران کوردستان یاد زکی گوربوز و اوزگور نام اوغلو از اعضای MLKP را گرامی داشتە و گفت: ما انتقام شهدا را خواهیم گرفت و دشمنان انقلاب را بازخواست خواهیم کرد.

هلین اومیت، عضو کمیته مرکزی حزب کارگران کوردستان، در  بزرگداشت یاد و خاطرە زکی گوربوز و اوزگور نام اوغلو که از شهیدان حزب مارکسیست لنینیست کوردستان MLKP بودند، اعلام نمود:

 با تأسف فراوان مطلع شدیم که رفیق زکی گوربوز از اعضای کمیته مرکزی حزب کمونیست مارکسیست-لنینیست در منطقه برخودان روژاوا در حمله دشمن به شهادت رسیده است. ما احساسات انقلابی خود  را نسبت به رفیق زکی و ازگور نام اوغلو که به شهادت رسیدند ابراز می کنیم که دو روز پیش شهید شدە اند اعلام می داریم که در غم اعضای کمیته مرکزی MLKP و همه دوستان MLKP شریک هستیم. ما به عنوان حزب کارگران کوردستان اعلام میکنیم که انتقام انقلابیون را خواهیم گرفت و به بازخواست دشمنان انقلاب ادامه خواهیم داد.

رفیق زکی از اولین رفقای انقلابی ما بود که به کوه های کوردستان آمد. وقتی که او آمد، هنوز انقلابیون ترکیه و انقلابیون کوردستان اتحاد تاریخی خود را شکل نداده بودند. مسیری که رفیق زکی در کوهستانهای کوردستان آغاز نمود، راه را برای جنبش انقلابی متحد خلقها هموار کرد. ما می توانیم رفیق زکی را از اولین افرادی بدانیم کە در این مسیر قدم گذاشتند. همانگونە که او راه را برای جنبش انقلابی متحد خلقها هموار کرد، در عملی نمودن آن نیز پیشگام شد. رفیق زکی یکی از آن پیشگامانی بود که هم به طور فعال در مناطق دفاعی میدیا حضور داشت و هم در پراتیک انقلابی کلانشهرهای ترکیه نیز شرکت کرد.

 بدین وسیله بار دیگر یاد رفیق زکی گوربوز و ازگور نام اوغلو را با تمام احساسات انقلابی خود گرامی می داریم. بار دیگر یاد رفیق زکی گوربوز که در ٣ ژانویە در حسکه به شهادت رسید با تمام احساسات انقلابی خود، گرامی می داریم و با عشق و احترام، قدردانی خود را از وی نشان می دهیم. ما اعلام می کنیم که یاد و خاطره آنها را در مبارزات انقلابی خود زنده نگه خواهیم داشت.