تصویر

گروهی از جوانان علیه خیانت و اشغال به صفوف گریلا پیوستند

گروهی از جوانان در پی فراخوان پ‌ک‌ک اعلام کردند که به صفوف گریلا پیوستند. از جوانان کورد خواستند «برای جنگ برای هویت و موجودیت مردم ما در برابر خط خیانت و حملات اشغالگرانه دولت ترکیه به صفوف گریلا بپیوندند.»

جوانان کورد و کوردستانی برای نشان دادن موضع خود در برابر جنایات نسل‌کشی دولت اشغالگر ترکیه علیه مردم کورد و دفاع از هویت و سرزمین خود راهی کوه‌های آزاد می‌شوند. گروهی از جوانان برای مقاومت در برابر حملات اشغالگران و پاسخ به فراخوان جنبش آزادی به صفوف گریلا پیوستند.

جوانانی که به صفوف گریلا پیوستند در بیانیه خود به حملات نسل‌کشی علیه مردم کورد و انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان توجه کردند.

گریلاهای تازه‌وارد در بیانیه‌شان گفتند: «در کوردستان جنگ کثیفی علیه زنان و جوانان به راه افتاده است. می‌خواهند با تحمیل انزوا بر رهبر آپو جامعه ما محکوم به تاریکی و بردگی ۴۰ سال پیش شود و از این طریق نابود شود. امروز می‌بینیم که رژیم فاشیست ترکیه از هر جهت به سرزمین‌های کوردستان حملات نسل‌کشی انجام می‌دهد. برای ناکام گذاشتن مبارزات آزادیخواهانه مردم کورد، زبان، فرهنگ، هویت و در نهایت پایکوبی آنها ممنوع می‌شود. انسان می‌تواند بی نان و آب باشد، اما می‌دانیم که نمی‌توان بدون زبان، بدون فرهنگ و بدون هویت بود.

بر این اساس، ما زنان و مردان خلق کورد و خاورمیانه اعلام می‌کنیم که برای پاسخ به فراخوان حزب‌مان پ‌ک‌ک علیه خیانت، جاسوسی و اشغالگری به صفوف گریلاهای آزادی کوردستان پیوسته‌ایم.

همه باید بدانند که این جنگ آزادی است و هرگز شکست نخواهد خورد. این فراخوان ما به دختران و پسران مردم کورد است. بیایید و برای جنگ برای هویت و موجودیت مردم ما در برابر خط خیانت و حملات اشغالگرانه دولت ترکیه به صفوف گریلا بپیوندید.

قول می‌دهیم تا آخرین قطره خون خود با دشمن اشغالگر مبارزه کنیم و به مبارزه خود برای رسیدن به آزادی ادامه دهیم.»

پس از اعلام این بیانیه، جوانان به رقص و پایکوبی پرداختند و سپس آموزش‌شان را آغاز کردند.