گریلاهای آزادی‌بخش با عملیات‌های خود سرنوشت جنگ امسال را رقم زدند

گریلاهای ه‌پ‌گ و یژا استار مواضع و مخفیگاه‌های ساخته شده توسط ارتش اشغالگر ترکیه طی ۳ سال را در مدت ۹۰ دقیقه منهدم کردند و ده‌ها سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی به دست آوردند.

در ۲۵ می ۲۰۲۲، دولت اشغالگر ترکیه عملیات اشغالگری را در مناطق متینا و شهید دلیل در غرب زاپ آغاز کرد. بر اثر ضربات سنگینی که گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان به آنها وارد کردند، اسلحه و مهمات و اجساد سربازان خود را در برف ماه ژانویه رها کردند و از منطقه تپه جودی گریختند. پس از یک پروسه ۶ ماهه برای متقاعد کردن مردم به اینکه قدرت دارد و می تواند با گریلاها بجنگد، بار دیگر حملات اشغالگرانه را در شب ۲۰ - ۲۱ژوئیه آغاز کرد. همچنین با این گام اشغالگرانه می‌خواست چهره شکست خورده خود را پنهان کند تا با دادن وعده‌هایی مبنی بر نابودی گریلاها عمر قدرت خود را افزایش دهد.

بنابراین گریلا موضع‌گیری افسانه‌ای اتخاذ می‌کند و این بازی‌های اشغالگری را هر روز محکوم به شکست می‌کند. وعده‌هایشان را به گرد و خاک تبدیل می‌کنند. نیروهای مدافع خلق در متینا، خواکورک ، زاپ و غرب زاپ،  در حالی که چندین متر برف روی زمین است؛ آن را به چهارراه بهار آزادی مردم کوردستان تبدیل می‌کنند. با نیروی عشق به خورشید، با قدرت ایمان به پیروزی، با بمب و نارنجک وارد مواضع و سنگرهای عثمانی‌ها می‌شوند و حساب سال‌ها قتل‌عام و نسل‌کشی را از آنها را می‌پرسند، حساب نگهبانی در مقابل دروازه امرالی را می‌پرسند.

مراسم پایکوبی و رقص عملیات‌های انقلابی را حول کوه‌های کوردستان بر پا می‌شود

نیروهای گریلای آزادی‌بخش کوردستان از ابتدای پاییز ۲۰۲۳ با نیروهای حرفه‌ای عملیات انقلابی را علیه اشغالگران ترکیه انجام می‌دهند. اخیراً عملیات انقلابی به نام قهرمان فدایی شهید دوغا ویان در منطقه تپه جودی منطقه شهید دلیل زاگرس انجام شد. این عملیات با یک روح و عزم مانند رقص آزادی است که در اطراف کوه‌های کوردستان با هم و با توجه به عوامل جنگ عصر و فصل و با اراده و شوری معجزه آسا برگزار می‌شود. در این عملیات، عقابهای آپویی در طول روز و زیر ده‌ها فروند هواپیمای اطلاعاتی، با روحیه فولادین و شرایط سخت فصل که آن را به امتیازی سودآور برای خود تبدیل کردند، ده‌ها مواضع و مخفیگاه اشغالگران از جمله سربازان را هدف قرار دادند. مواضعی که اشغالگران ترکیه توانستند با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و حملات در عرض سه سال ایجاد کنند، نیروهای گریلای متخصص و حرفه‌ای در عرض ۹۰ دقیقه آن مواضع را منهدم کردند. ده‌ها سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد. آنها یک افسر عالی‌رتبه و تعدادی از فرماندهان دیگر و ۳۷ سرباز اشغالگر را کشتند.

رد پای اشغالگران با آتش پیروزی گریلاها پاک می‌شود

گریلاهای پیروز برای پاکسازی آثار اشغالگری پلید از خاک کوردستان، هر چیزی را که ارتش اشغالگر با خود در آن تپه آورده بود به آتش کشیدند.

با آن آتش نه تنها سلاح‌های ترکیه از بین می‌رود، نه تنها تجهیزات نظامی می‌سوزد، نه تنها به آنها خسارات مادی وارد می‌شود، بلکه کرامت ارتش اشغالگر نابود می‌شود. در آن روز و در لحظاتی که هزاران نفر در خیابان‌های آلمان برای آزادی رهبر آپو فریاد می‌زدند، گریلاها با صدای تفنگ‌های خود علیه اشغالگری فریاد زدند: «انزوا را نابود می‌کنیم». با آن آتش، خلق و گریلاها به اشغالگران ترکیه و همه حامیانش می‌گویند: «تا زمانی که نظام امرالی فرو بریزد، نام آپو را با اراده‌ای آتشین فریاد می‌زنیم، در کوهستان،در شهرها، در کوردستان و خارج از آن آرام نمی‌گیریم و اجازه نمی‌دهیم اشغالگران نیز آرام بگیرند.»

گریلا نقشه‌های توطئه‌گران را نابود کرد

گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان با عملیات تاریخی انقلابی سرنوشت جنگ سال جدید را رقم زدند. آنها تعیین کردند که پرچم پیروزی در کدام دستان به اهتزاز درخواهد آمد. آنها با ادعا و اراده خود و با روحیه تهاجمی خود نشان دادند که پیروان لیلا سُرخین، ملسا موش، آخین گابار، هلمت دِرَلوک و دوغا ویان ها خواهند بود. آنها با عملیات مدرن خود نقشه‌های همه نیروهای توطئه‌گر را نابود کرده و ثابت نمودند که با سطح پیروزی خود پارادایم رهبر آپو را قوی‌تر کرده و بالاتر می‌برند. همچنین هدفی که بر اساس آن این توطئه انجام شد، از دیوار مبارزه گریلاها سقوط کرده و  هزار تکه می‌شود.