ه.پ.گ: 3 نظامی اشغالگر ترکیه در زاپ مجازات شدند

در جریان عملیات گریلاهای آزادی کوردستان در زاپ، 3 نظامی اشغالگر مجازات شدند.

مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ اطلاعات زیر را در مورد عملیات‌های گریلا و حملات اشغالگران به اشتراک گذاشت:

در چهار عملیات تیم های متحرک ما در منطقه زاپ، 3 اشغالگر مجازات شدند، ارتش اشغالگر ترکیه 11 بار با سلاح شیمیایی، 2 بار با هواپیمای جنگی و ده ها بار با هویتزر، تانک، خمپاره و سلاح سنگین مواضع مقاومت گریلا را بمباران کرد.

اطلاعات دقیق در مورد فعالیت ها و حملات به شرح زیر است:

در چارچوب کارزار انقلابی عقاب‌های زاگرس در منطقه زاپ؛

در 14 ژانویه ساعت 09:00 تیم های متحرک ما در نزدیکی منطقه چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی با سلاح های سنگین به اشغالگران حمله کردند. در نتیجه 2 اشغالگر مجازات شدند.

در 14 ژانویه ساعت 12:00 در منطقه چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی، تیم های متحرک ما با سلاح های سنگین اشغالگرانی را که مشغول بریدن درختان بودند را مورد هدف قرار دادند. در نتیجه این عملیات یک اشغالگر مجازات شد.

در 14 ژانویه ساعت 16:30 در منطقه چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی، تیم های متحرک ما با سلاح های سنگین اشغالگران را در نزدیکی روستای سیدا مورد هدف قرار دادند.

 14ژانویه ساعت 23 در منطقه چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی، تیم های متحرک ما با سلاح های سنگین یک هلیکوپتر از نوع اسکورسکی را که قصد داشت نیروهای خود را در نزدیکی منطقه چمچو مستقر کند، مورد اصابت قرار دادند. پس از این حمله، هلیکوپتر مجبور شد بدون اینکه بتواند نیروهای خود را مستقر کند، منطقه را ترک کند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با بمب‌های ممنوعه و سلاح‌های شیمیایی؛

در 14 ژانویه، در نزدیکی منطقه چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی، مواضع مقاومت گریلاها از صبح تا عصر 11 بار با سلاح شیمیایی بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در 14 ژانویه، در منطقه‌ی چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی، مواضع مقاومت گریلا ها دو بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در 14 ژانویه، مناطق مقاومت تپه‌ی اف-ام و تپه‌ی جودی و مواضع مقاومت گریلا ها در منطقه‌ی چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی ده‌ها بار با هویتزر، تانک و سلاح‌های سنگین بمباران شدند.