حملات ارتش اشغالگر ترک با سلاح ممنوعه ادامه دارد

مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق اعلام کرد که در عملیات نیروهایمان در زاپ یک نظامی اشغالگر کشته شد. ارتش اشغالگر ترک یکبار با بمب ممنوعه و هفت بار با سلاح شیمیایی و دهها بار با توپ و تانک و خمپاره سنگرهای مقاومت گریلا را توپ باران کرد.

مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق اعلام کرد: در عملیات نیروهایمان در زاپ یک نظامی اشغالگر کشته شد. ارتش اشغالگر ترک یکبار با بمب ممنوعه و هفت بار با سلاح شیمیایی و دهها بار با توپ و تانک و خمپاره سنگرهای مقاومت گریلا را توپ باران کرد.

اطلاعات دربارەی عملیات و حملات بدین شرح است:

در چهارچوب کارزار انقلابی عقابهای زاگرس در منطقەی زاپ؛

در ١٣ ژانویە  ساعت ١١:٥٠ الی ١٢:٥٠ تیمهای عملیاتی ما در نزدیکی چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی دو بار با سلاح سنگین نیروهای دشمن را هدف قرار دادند. گریلاها در این اقدام یک نظامی ترک را مجازات کردند.

حملات ارتش ترکیه با بمب ممنوعه و سلاح سنگین:

در ١٣ ژانویه سنگرهای مقاومت گریلا در نزدیکی چمچو از توابع شیلادزی- آمیدی، از صبح تا عصر یک بار با بمب ممنوعه و هفت بار با سلاح شیمیایی بمباران شدند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه

در ١٣ ژانویه منطقەی آوی لولان در خواکورک توسط هواپیماهای جنگی ارتش ترک بمباران شد.

در ١٣ ژانویه مناطق درە لولان و قلەی شهید کامران در خواکورک، منطقەی مقاومت تپه‌ی اف.ام و سنگرهای مقاومت گریلا در نزدیکی روستای سیدا و چمچوی شیلادزی، دهها بار با توپ و خمپاره بمباران شدند.