ه‌پ‌گ: ۱ اشغالگر مجازات شد، ۱ دوربین نظارتی در زاپ منهدم شد

در عملیاتی که گریلاهای آزادی کوردستان در زاپ و متینا انجام دادند، ۱ سرباز اشغالگر ترک مجازات، ۱ دوربین نظارتی منهدم شد و ۱ موضع مورد اصابت قرار گرفت.

بیانیه ه‌پ‌گ

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در خصوص عملیات‌های گریلا و حملات اشغالگرانه اعلام کرد:

«منطقه متینا؛

در ۲۰ جولای ساعت ۱۱:۳۵ اشغالگرانی که قصد پیشروی در منطقه مقاومت سَره متینا را داشتند با سلاح‌های خودکار متوسط ​​مورد هدف قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

ساعت ۰۷:۰۰ روز ۲۱ جولای، اشغالگران در منطقه مقاومت گولکا با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

در ۲۰ جولای ساعت ۱۰:۴۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار با سلاح‌های خودکار متوسط مورد ​​هدف قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

در ۲۰ جولای در ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۵:۴۶ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و ۱ موضع مورد اصابت قرار گرفت.

روز ۲۲ جولای ساعت ۰۶:۰۰ دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

روز ۲۱ جولای در ساعت ۱۳:۲۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد.

روز ۲۱ جولای در ساعت ۱۳:۳۰ زمانی که اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی وارد عمل شدند، با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

روز ۲۱ جولای در ساعت ۲۱:۵۰ اشغالگرانی که در منطقه مقاومت تپه آمدیه وارد عمل شدند، با سلاح‌های خودکار متوسط ​​مورد هدف قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

در ۲۰ جولای، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت اِف‌اِم یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

در ۲۱ جولای، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه آمدیه یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در روزهای ۲۰ و ۲۱ جولای مناطق شهید شریف، گوشینه و کَندَکولا در خاکورک ۳ بار؛ مناطق دشتا کافیا، گوزه و هفت‌تَباخ در گاره ۹ بار؛ مناطق مقاومت دَرگله و شِلازه در متینا ۲ بار؛ منطقه مقاومت تپه بهار در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۳ بار؛ مناطق بَردَسپی و بردَسوره در حاجی‌عمران ۵ بار؛ در مجموع ۲۲ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در روزهای ۲۰ و ۲۱ جولای، منطقه تپه شَکیف در خاکورک و منطقه مقاومت تپه بهار واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»