ه‌پ‌گ: ۱ خودروی نظامی و ۳ پهپاد منهدم شد

عملیات‌های گریلاهای آزادی کوردستان بدون وقفه ادامه دارد. در این عملیات‌ها ۱ سرباز اشغالگر ترکیه مجازات و ۱ خودروی نظامی و ۳ پهپاد منهدم شد.

بیانیه‌ی ه‌پ‌گ

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در خصوص جزئیات عملیات‌های انجام شده و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر است:

«عملیات‌های هوایی یگان شهید آخین موش؛

در تاریخ ۲۶ اوت ساعت ۱۲:۴۷ عملیات‌های هوایی توسط یگان شهید آخین موش علیه اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه منطقه شهید دلیل در غرب زاپ انجام شد. در این عملیات‌ها یک دستگاه خودروی نظامی از نوع تویوتا منهدم و یک نفر از سرنشینان آن مجروح شد.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

روز ۲۴ اوت در ساعت ۰۶:۵۰، اشغالگرانی که قصد پیشروی به سمت تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه جودی را داشتند، با سلاح‌های خودکار متوسط ​​مورد مداخله قرار گرفتند. در ساعت ۰۹:۱۵ مواد منفجره متعلق به اشغالگران کشف و ضبط شد. این عملیات‌ها توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

روز ۲۵ اوت در ساعت ۰۵:۴۵ یک فروند پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح انفرادی سرنگون شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در ۲۴ اوت در ساعت ۱۳:۱۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و به ۱ وضع ضربه وارد شد.

در ۲۴ اوت ساعت ۱۶:۲۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجروح شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

روز ۲۶ اوت ساعت ۱۲:۲۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

روز ۲۶ اوت در ساعت ۱۵:۲۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و به ۱ موضع ضربه وارد شد.

روز ۲۶ اوت ساعت ۱۳:۱۵ یک فروند پهپاد حامل مواد منفجره متعلق به اشغالگران با سلاح انفرادی در منطقه مقاومت تپه بهار سرنگون شد. یک پهپاد مملو از مواد منفجره دیگر که قرار بود در تونل‌های جنگی ما منفجر شود، در هوا سرنگون و خنثی شد و پهپاد ساقط شده و مواد منفجره آن کشف و ضبط شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

در ۲۴ و ۲۶ اوت، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم ۶ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

در ۲۴ اوت، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه جودی ۳ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اوت، منطقه مسکن در خاکورک ۱ بار؛ منطقه مقاومت تپه بهار واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۴ بار؛ منطقه سله واقع در قندیل ۱ بار؛ مناطق دشتا کافیا و تپه کُن در گاره ۳ بار؛ منطقه مقاومت سَره متینا واقع در متینا ۱ بار؛ در مجموع ۱۰ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در ۲۵ اوت، مناطق مقاومت سره متینا، درگله و بیشیلی واقع در متینا توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»