ه‌پ‌گ: ۲ بیل‌مکانیکی در زاپ مورد اصابت قرار گرفتند

گریلاهای ه‌پ‌گ/یژا استار بیل‌های مکانیکی که قصد تخریب استحکامات جنگی گریلا در منطقه مقاومت سیدا را داشتند، مورد هدف قرار دادند و ۲ بیل مکانیکی مورد اصابت قرار گرفتند.

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در خصوص جزئیات عملیات انجام شده و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر اعلام کرد:

منطقه زاپ؛

۱۱ فوریه در ساعت‌های ۱۳:۳۰، ۱۷ و ۱۸ با نارنجک‌های دستی و سلاح‌های فردی بیل مکانیکی را که در تلاش برای تخریب مواضع جنگی در منطقه مقاومت سیدا بود مورد هدف و اصابت قرار گرفت. ضمناً در ساعت ۱۶:۳۰ این بیل‌مکانیکی با تاکتیک سابوتاژ مورد هدف و اصابت قرار گرفت. در نتیجه این عملیات‌ها، بیل مکانیکی ضربه خورد و مجبور به عقب‌نشینی شد.

۱۵ فوریه در ساعت ۱۳:۰۰ و ۱۷:۳۰ بیل مکانیکی که در تلاش برای تخریب مواضع جنگی در ناحیه مقاومت سیدا بود با نارنجک دستی و سلاح فردی مورد هدف و اصابت قرار گرفت.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

روز ۱۶-۲۱ فوریه، ناحیه نَقَبا خِره، یَکمال و دشت کافیا از توابع منطقه گاره ۱۱ بار، منطقه مقاومت تپه آمدیه و تپه بهار از توابع منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۷ بار، مناطق خنیره ژور (علیا)، سنین، رودخانه لولان و ناحیه گوشینه از توابع منطقه خواکورک ۷ بار، منطقه‌ی شهید ابراهیم در زاپ ۶ بار، مناطق دِرگَله، شِلازه، بِشیلی، سَره متینا از توابع متینا ۶ بار، در مجموع ۳۷ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در ۱۹ فوریه، منطقه مقاومت تپه چارچَل در منطقه متینا توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.