ه‌پ‌گ: ۴ خودروی نظامی منهدم شد

کاروان حامل تجهیزات نظامی و اشغالگران در منطقه مقاومت سرگله عملاً از دو جناح مورد اصابت قرار گرفت. در این عملیات ۲ دستگاه زرهی نوع کرپی و ۲ دستگاه کامیون مورد اصابت قرار گرفتند و منهدم شدند.

بیانیه‌ی ه‌پ‌گ

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) اطلاعات زیر را در مورد عملیات‌های گریلا و حملات اشغالی به اشتراک گذاشت: 

«منطقه خاکورک؛ 

در ۱۴ جولای در ساعت ۲۱:۱۰ نیروهای ما علیه هلیکوپتر از نوع سیکورسکی متعلق به اشغالگرانی که قصد فرود در تپه شکیف را داشتند، مداخله کردند. پس از مداخله نیروهای ما، هلیکوپتر مجبور شد از منطقه دور شود. 

در روز ۱۷ جولای در ساعت ۱۰:۴۰ اشغالگران در تپه شکیف با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. 

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛ 

در ساعت ۰۰:۳۰ روز ۱۵ جولای کاروان ارتش اشغالگر ترکیه حامل تجهیزات نظامی و اشغالگران به منطقه مقاومت سرگله از دو جناح هدف و به طور موثر مورد اصابت قرار گرفت. در این عملیات ۲ خودروی زرهی نوع کرپی و ۲ دستگاه کامیون مورد اصابت قرار گرفتند و منهدم شدند. تعداد دقیق سرنشینان مجازات شده و مجروح در خودروهای کرپی مشخص نشد. پس از این عملیات اشغالگران با جرثقیل و کامیون لاشه خودروهای منهدم شده را از منطقه عملیات خارج کردند. 

روز ۱۷ جولای در ساعت ۱۶:۴۵ اشغالگرانی که قصد پیشروی در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم را داشتند با یک تاکتیک سابوتاژ مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد. 

روز ۱۷ جولای در ساعت ۱۸:۱۰ اشغالگران در ناحیه مقاومت تپه بهار با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و به یک موضع ضربه وارد شد. 

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛ 

در 17 جولای، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه جودی ۳ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد. 

در 17 جولای، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم ۸ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد. 

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛ 

در 17 جولای، مناطق شهید شریف و کولیت در خاکورک ۳ بار؛ منطقه دِرَشه در گاره ۱ بار؛ مناطق مقاومت تپه بهار و تپه آمدیه واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۲ بار؛ در مجموع ۶ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد. 

روز ۱۸ جولای منطقه مقاومت تپه بهار واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد. پس از این بمباران، آتش‌سوزی در منطقه رخ داد.»