ه‌پ‌گ: ۴ پهپاد و ۱ دوربین نظارتی منهدم شد

۴ پهپاد و ۱ دوربین نظارتی در عملیات گریلاهای آزادی کوردستان در منطقه زاپ منهدم شد.

عملیات‌های گریلایی

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) جزئیات زیر را در مورد عملیات گریلایی و حملات اشغالگری به اشتراک گذاشت:

«منطقه شهید دلیل زاپ غربی؛

در ۱۸ ژوئن، ساعت ۱۸:۰۰، یک پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه اف‌ام با سلاح‌های انفرادی ساقط شد.

در ۱۹ ژوئن در ساعت ۱۵:۴۰ یک پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه اف‌ام با سلاح‌های انفرادی ساقط شد.

در ۱۷ ژوئن در ساعت ۱۰:۳۲ یک پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با تاکتیک تک‌تیراندازی سرنگون شد.

در ۱۷ ژوئن ساعت ۲۳:۱۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

در ۱۸ ژوئن، ساعت ۱۳:۴۰، یک سیستم دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفت و منهدم شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در ۱۹ ژوئن ساعت ۰۷:۲۵ اشغالگران منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و به یک ۱ موضع ضربه وارد شد.

۱۹ ژوئن ساعت ۱۸:۳۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط مورد ​​هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در ۱۸ ژوئن ساعت ۰۵:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

در ۱۸ ژوئن در ساعت ۱۵:۳۰ یک پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های انفرادی سرنگون شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

در ۱۹ ژوئن در ساعت ۰۹:۲۵ و ۱۷:۲۰ اشغالگرانی که قصد نصب سیستم دوربین نظارتی را در منطقه مقاومت تپه جودی داشتند، با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

تونل‌های جنگی ما در ۱۸ و ۱۹ ژوئن در منطقه مقاومت تپه اف‌ام منطقه شهید دلیل در غرب زاپ یک بار با مواد منفجره ممنوعه و یک بار با پهپادهای حامل مواد منفجره بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ژوئن، مناطق ساحت نوروز، تپه زرگله و سله از توابع قندیل ۴ بار؛ مناطق سنینه،‌ لولان و کَندَکولا در خاکورک ۵ بار؛ مناطق تپه زَنگل و تپه رشید در گاره ۲ بار؛ منطقه مقاومت دَرگله در متینا ۱ بار؛ مناطق مقاومت تپه جودی و تپه بهار از توابع منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۴ بار؛ در مجموع ۱۶ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در ۱۸ و ۱۹ ژوئن، منطقه مقاومت شیلازه در متینا توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»