ه‌پ‌گ: ۵ اشغالگر مجازات شدند، ۲ موضع، ۱ دوربین نظارتی منهدم شد

گریلاهای آزادی کوردستان در گَوَر، متینا و زاپ عملیات‌هایی انجام دادند. در جریان این عملیات‌ها ۵ نظامی اشغالگر ترکیه مجازات، ۲ موضع و ۱ دوربین نظارتی منهدم شد.

عملیات‌های گریلا بدون وقفه ادامه دارد

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) به شرح زیر است:

«منطقه گَوَر؛

در ۱۷ جولای ۳ دوربین نظارتی نصب شده توسط ارتش اشغالگر ترکیه در مناطق روستای سه‌گوزا، شارگولاتا و روستای جویان در گَوَر شناسایی و منهدم شد.

منطقه متینا؛

روز ۱۹ جولای ساعت ۲۰:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های انفرادی و خودکار مورد هدف قرار گرفتند. مواضع اشغالگران نیز مورد اصابت قرار گرفت و ۲ موضع منهدم شد. دو موضع دیگر متعلق به اشغالگران که قصد مداخله در این عملیات را داشتند، به طور همزمان مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در اینجا نیز ۲ موضع منهدم و ۴ اشغالگر مجازات شدند.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

در ۱۷ جولای، یک دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

در ۱۸ جولای در ساعت ۰۵:۴۰ اشغالگرانی که می‌خواستند دوربین نظارتی منهدم شده را در منطقه مقاومت تپه جودی تعویض کنند با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

روز ۱۹ جولای در ساعت ۱۸:۰۰ زمانی که اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار وارد عمل شدند، با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و حرکت اشغالگران متوقف شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

در ۱۸ جولای، تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم ۲ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در روزهای ۱۸ و ۱۹ جولای، مناطق لولان، کولیت و شهید شریف در خاکورک ۹ بار؛ مناطق آوتَهلا، دشتا کافیا، سپینداره، کانی گوزه، گرگاشه و مژه در گاره ۱۰ بار؛ مناطق مقاومت تپه بهار و تپه آمدیه واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۶ بار؛ در مجموع ۲۵ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

روز ۱۹ جولای منطقه مقاومت تپه بهار واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»