ه‌پ‌گ : چهار سرباز اشغالگر ترک مجازات شدند

در عملیات گریلا‌های آزادی‌بخش کوردستان ۴ سرباز ارتش اشغالگر ترکیه مجازات شدند، یک دوربین نظارتی منهدم شد و به یک بیل مکانیکی و یک موضع اشغالگران ضربه وارد شد.

عملیات‌های گریلا

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ) در رابطه با عملیات گریلا و حملات ارتش اشغالگر ترکیه بیانیه‌ای منتشر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

 « در منطقه هفتانین:

- ۱۲ جولای ساعت ۱۹:۲۰ در منطقه کانی بیه با عملیات تک تیراندازی اشغالگران هدف قرار گرفتند. یک اشغالگر مجازات شد.

 در منطقه متینا:

- ۱۳ جولای ساعت ۱۴:۱۰ در منطقه مقاومتی گولکا با سلاح نیمه اتوماتیک یک بیل مکانیکی اشغالگران هدف قرار گرفت. در نتیجه این عملیات به بیل مکانیکی آسیب وارد شد و متوقف شد.

 در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ:

- ۱۳ جولای ساعت ۵:۰۰ در منطقه مقاومتی تپه جودی یک دوربین نظارتی اشغالگران با عملیات تک تیراندازی منهدم شد.

- ۱۳ جولای ساعت ۱۸:۳۰ در منطقه مقاومتی تپه جودی، زمانی که اشغالگران وارد تحرک شدند هدف قرار گرفتند. در این عملیات که توسط نیروهای یژا استار ما انجام گرفت، یک اشغالگر مجازات شد.

- ۱۳ جولای ساعت ۱۴:۱۰ در منطقه مقاومتی تپه بهار با سلاح‌های سنگین اشغالگران هدف قرار گرفتند. در نتیجه تحرکات اشغالگر متوقف شد.

- ۱۳ جولای ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در منطقه مقاومتی تپه بهار با سلاح‌های نیمه اتوماتیک اشغالگران هدف قرار گرفتند. به یک موضع اشغالگران آسیب وارد شد.

- ۱۴ جولای ساعت ۱۱:۳۰ و ۱۳:۲۵ دقیقه با سلاح‌های سنگین اشغالگرانی که تلاش می‌کردند تاکتیک‌های جنگی را در منطقه مقاومتی تپه آمدیه مستقر کنند هدف قرار گرفتند. تحرکات اشغالگران متوقف شد و به یک موضع آنها آسیب وارد شد.

- ۱۴ جولای ساعت ۱۴:۳۰ در منطقه مقاومتی تپه آمدیه با عملیات تک تیراندازی اشغالگران هدف قرار گرفتند. در این عملیات ۲ اشغالگر مجازات شدند.

 حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه:

- ۱۴ جولای تونل‌های ما در منطقه مقاومتی تپه جودی یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شدند.

 سایر حملات ارتش اشغالگر ترکیه:

- ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ جولای در منطقه خاکورک، مناطق شهید هاوار، شهید شریف، بر بزینه، سنینه، خنیره بالا  ۹ بار، در منطقه گاره، مناطق سپینداره، مژه، زِوکه، خِره و گُزه ۱۳ بار،  در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ مناطق مقاومتی تپه جودی و تپه بهار ۵ بار و در مجموع ۲۷ بار با جنگنده‌ها بمباران شدند.

- ۱۴ جولای در منطقه متینا مناطق مقاومتی سر متینا، گولکا، شلازه، در گله، در منطقه شهید  شهید دلیل در غرب زاپ منطقه مقاومتی تپه‌ بهار و در منطقه خاکورک منطقه تپه شکیف با هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شدند.‌»